• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rob Engström *Livetråden*

easy rider

Brüno
2-Faktor
vVxJvoX.jpg


kVBZr2m.jpg


IjO6Mgf.jpg


TKhL8Li.jpg


Avslutar med en bild på världens vackraste quartzverk.

zDGKzjD.jpg



Stort tack Rob E. för ett strålande event!
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Jag med!
Fasen vad trevligt det verkar ha vart. Vilken grej. Kul för er all som var där! Hoppas på nästa gång...:angel:
guten abend
garfield
Edit: med "jag med" menar jag att jag oxå vill ha en pin!
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
JPG2Geb.jpg


671000:- tjäääääna!

Magnifik pjäs!! Så avis.

Vill verkligen inte verka kverulantisk en kväll som denna men jag kan inte hjälpa att fråga mig hur det kommer sig att Rob E har en sån pjäs (och några till i tråden) hemma? Jo rimligen för att de förväntar sig att sälja dom, det fattar jag också. Min fråga är egentligen: hur ser marknaden ut för "ultra-lyx" ur i Sverige? Vi har ju några makalösa exempel på forumet, ingen nämnd ingen glömd. Men dessa extrema "high-end pieces" vem köper dom egentligen? Ryska & kinesiska turister? Eller? Normalt sett ligger den svenska smaken inte åt det ultra lyxiga hållet, eller?

Är uppriktigt nyfiken om någon har en uppfattning, inte avsett att "trolla".

Mvh
garfield
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Grymmaste arrangemanget på länge! Top top notch! Stort stort tack till framförallt Rob Engström och till KS, och alla närvarande! Någon som är sugen på PP golfbollar btw ;)

Forumets enda gulguld Daytona?
 

Ricrob

Patek
Magnifik pjäs!! Så avis.

Vill verkligen inte verka kverulantisk en kväll som denna men jag kan inte hjälpa att fråga mig hur det kommer sig att Rob E har en sån pjäs (och några till i tråden) hemma? Jo rimligen för att de förväntar sig att sälja dom, det fattar jag också. Min fråga är egentligen: hur ser marknaden ut för "ultra-lyx" ur i Sverige? Vi har ju några makalösa exempel på forumet, ingen nämnd ingen glömd. Men dessa extrema "high-end pieces" vem köper dom egentligen? Ryska & kinesiska turister? Eller? Normalt sett ligger den svenska smaken inte åt det ultra lyxiga hållet, eller?

Är uppriktigt nyfiken om någon har en uppfattning, inte avsett att "trolla".

Mvh
garfield
Vi pratade lite om just det, när jag hörde att 570-tusen-kronors-Daytonan de visade upp var såld och att det dessutom inte var samma 570-tusen-kronors-Daytonan jag klämde på för ett par veckor sedan, för att den också var såld och som då sades, så finns det fler välbärgade människor i Sverige som inte bryr sig vad prislappen säger utan bara köper det de vill ha när de vill ha det än man tror. Dessutom kan man inte vara den bästa, anrikaste och lyxigaste butiken i Sverige utan att ha fetingpjäser på lager, eller hur?! ;)
 

Jonaz

Rolex
Det ser ut att vara ett makalöst arrangemang! Grattis till er gottegrisar som var där.
Egna favoriter av bilderna: platina daytonan och black shield!


iPhone | Tapatalk
 
Topp