• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rob Engström *Livetråden*

RDFG

Cartier
Ser ut att ha varit trevligt! Är någon sugen på att kränga sin rolex nyckelring så släng iväg ett PM åt mitt håll!
 
XMuJqZb.jpg

WTF!?
 

Boris Balkan

Fark you!
T A C K för igår! Ett fantastiskt fint arrangemang av Rob E och KS-ledningen. Som n00b på forumet var det extra kul att få chansen att träffa många av er och dricka skumpa och klämma på sjukt fina klockor - både Robs OCH andra KSares (målarn!) :)
 

PIC

Cartier
2-Faktor
Oj vilken tillställning, kan ju inte säga annat än att man är bra avundsjuk :)

Men det kommer säkerligen fler tillfällen, grymt jobbat av Rob och forumsledningen!
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Gårdagskvällen var magisk. Min ribba för vad jag förut ansåg vara fantastiskt har höjts. Framöver när jag ska definiera hur bra något varit, och då menar jag om något varit riktigt jävla bra, så kommer jag säga "ja men tänk dig ett KS-event på Rob E, så bra var det". Tack till alla arrangörer! Alltså TACK, på riktigt tack! Det var grymt! Personalen på Rob var super, KS-kamraterna lika fina som alltid, drinkarna och snittarna lite för goda för mitt eget bästa. Det blev inget köp till mig själv men en julklapp till frugan blev det iaf (och det är ju det viktigaste!). Det finns bara en butik i mitt hjärta nu och det är Rob Engström. Och det KS forumledning gör för oss är så förbannat fint! All heder åt er. Ni är bäst. Hoppas ni känner att vi verkligen uppskattar allt ni gör. Tack!
 

BME

Cartier
Ser ut som att det kanske var ännu lite mer fantastiskt än förra Rob E eventet...
Önskar man hade kunnat vara på plats, tänker fortfarande tillbaka på förra årets event med glädje och blir alldeles varm inombords...

Frågan är om det kom någon "pricken över i" moment som förra gången när det kändes som tiden stod stilla, stämningen kunde tas på och det blev tystare än det någonsin har varit på ett event med klocktokar när silkeshandskarna åkte på och en 4 miljoners Patek togs fram?

(det jag vill säga är att jag är "inte" alls avis och försöka påpeka att det faktiskt var bättre förr ;) )
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Oj oj oj vilken tillställning! Önskar man varit där!
Rob Engström verkar inte ha sparat på krutet, champange och snittar.
Var det nån som öppnade på lädret?
 
Topp