• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Roberts bilcenter, äkta eller bluff?

Han skrev till mig med idag, inte kommit så långt.
”Hej finns den kvar är väldigt intresserad :)

Detta blir andra bedragaren denna månad som försöker köpa min klocka. Sålt en del klockor på Blocket men nu känns det som det ökat med bedrägerier..

Det är en med användarenamnet addzki90 som försöker bluffa så att ni vet om det.

Ringde också en svensktalande kille från Bromma i förra veckan, efter ett par minuter slog han till och ville köpa klockan. Sedan blev han rosenrasande när han fick reda på att jag inte accepterade swedbanks företagsöverföring som transaktion

Hmm..

Ringde också en svensktalande kille från Bromma i förra veckan, efter ett par minuter slog han till och ville köpa klockan. Sedan blev han rosenrasande när han fick reda på att jag inte accepterade swedbanks företagsöverföring som transaktion
Varför inte? Det är väl bara att vänta in att den kommit till kontot :rolleyes:

Han skrev till mig med idag, inte kommit så långt.
”Hej finns den kvar är väldigt intresserad :)

Detta blir andra bedragaren denna månad som försöker köpa min klocka. Sålt en del klockor på Blocket men nu känns det som det ökat med bedrägerier..

Det är en med användarenamnet addzki90 som försöker bluffa så att ni vet om det.

Addzki90 har nu bytt namn och heter numera emil583 och kallar sig för Andreas..
På vilket sätt har denna person försökt att lura dig? Det är rätt allvarligt att anklaga någon för att vara en bedragare och om man nu ska presentera den typen av anklagelser bör man i så fall kanske tala om varför man misstänker eller kanske till och med vet hur det kommer sig att personen är en bedragare.

På vilket sätt har denna person försökt att lura dig? Det är rätt allvarligt att anklaga någon för att vara en bedragare och om man nu ska presentera den typen av anklagelser bör man i så fall kanske tala om varför man misstänker eller kanske till och med vet hur det kommer sig att personen är en bedragare.

Så fort man ber om ett spårbart nummer så är de inte intresserade utav en affär helt plötsligt :) Bara ett exempel, eller när man ber om legitimation. Inget nr som är kopplat till Swish etc. Vill inte stämma av per telefon innan affär.

Tillbaka
Topp