• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

ROC 39 vs 41???

Faktiskt hittat en "mint" men som sagt med en ej fungerande kronografstartare... Men denna skulle åtgärdas och får dessutom 2 års garanti från handlaren. För 105kSEK.

Beror väl på vad du menar med 'mint' ? Dvs polerad då eller? poleringen på en AP är A och O och många ex kan vara sönderpolerade så det gäller att kolla noga...

Och med trasig chrono knapp så vet man ju alrig vad mer som är sönder, lämnas den till en officiel AP AD för den fixen?, skulle nog göra min hemläxa innan jag gjorde det köpet, det billigaste priset man kan hitta är ju inte alltid det bästa köpet i längden....

• Like
Reactions: cab
Jag har haft 41mm ROC men sålde den då jag tyckte den kändes lite för stor efter ett tag.
Men kan du bära upp den i 41 så tycker jag den är snyggare och ser modernare ut.
Men är det gränsfall rent storleksmässigt så går inte 39mm av för hackor! (Personligen gärna i panda utförande)

Tillbaka
Topp