• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Roffe

Sainte

Omega
Köpte en Explorer II av Roffe. Mycket trevlig och smidig affär! Rekommenderar verkligen Roffe som har bra koll på grejerna och verkligen är ärlig i sin beskrivning.
 

Ormet

Panerai
2-Faktor
Sålt till Roffe och det finns inget att anmärka på. Genomtrevlig, snabb betalning - inga konstigheter! GG!
 

Moody

Rolex
Roffe hjälpte mig att fixa en länkbit till min klocka genom jobbet och skickade den till mig sen, 100% GG. :)
 

juanstman

Cartier
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en Seiko skx031 f2f av herrn. Trevligt möte, bra klocka och dessutom cool Seiko merch på köpet :) 100 % GG. Kan inte bli bättre.
 

LANGEN

Panerai
Pledge Member
Köpte en G-Shock Full Metal Gold av Roffe som överträffade alla förväntningar. Lätt att ha att göra med och bra leverans. Helt klart en GG!
 

CHHE

Breitling
Köpte en Oris moveber edition, allt gick supersmidigt. Trevligt bemötande och snabba svar. 100% goodguy, gör gärna affär med honom igen.
 

Kramer

Omega
Sålt en Cartier Santos till @Roffe. Lyckades klämma in en f2f medan Roffe var i stan i annat ärende. Allt gick mycket smärtfritt och precis så som en klockaffär ska gå till. Mycket trevlig och får utan tvekan mina rekommendationer. Helt klart GG!
 
Topp