• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

rogart-63

Watch out

Cartier
Sålt en klocka till rogart-63. Snabb & smidig affär!​
Typisk goodguy!​
seal2.jpg
 

Vonlind

Panerai
Hjälte, skickade ett strap till mig (utan att ta betalt). Snabb leverans, han är inte grön. Han är guld!

Tack så hemskt mycket Rogart-63!
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Mycket trevlig kille, hjälpsam på forumet och en klippa att göra affärer med. Sålde en klocka och pengarna swishades på 2 minuter! Absolut good-guy!
 
Köpte en klocka av Rogart-63, snabb leverans och trevlig mejlkontakt, good guy.

Skickat från min GT-I9295 via Tapatalk
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Sålt klocka till denna man och allting var UA bara +++++++++


Skickat från min iPad med Tapatalk
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Köpt billigare dykare av Roger. Mycket nöjd. Snabb leverans! Goodguy helt klart.
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Sålde en Omega PO till Roger. En smidig, snabb och problemfri affär. 100% Goodguy!
 

Onelund

Rolex
Köpt en dinka av Rogart-63, snabb och smidig affär, skickade dessutom med några extra straps vilket inte vad avtalat, dock väldigt uppskattat.

110% Good guy
 

billo

Cartier
Inge affär där pengar var involverade. Utan fick en urtavla för en nolla. rogart-63 stod för porto oxå, han gick minus en femma på de hela.

Tack
Goodguy
 

Wi

NLA
2-Faktor
Jag sålde en klocka i 500kr-klassen till Roger. Blixtsnabb kommunikation och betalning.
Positivt!
 

Ninen79

Audemars
Sålt en Omega gmt, affären gick snabb och smidig utan några konstigheter. Skulle inte tveka att göra affär med dig igen!
 
Topp