• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

rogart-63

Randel

Cartier
Köpte en klocka i 10.000-kronorsklassen av Roger, och det var för det första en otroligt snabb och smidig affär! För det andra skickade Roger paketet samma dag som pengarna var på kontot, och paketet var verkligen föredömligt förpackat (bubbelplast nog för att ha kunnat packa in en 47-tums-TV). Grymt bra och snabb kommunikation också :)
/Kristian
 

Jonte73

Audemars
Köpte en grym Seastar Auto av R.
Dessutom slänger han med tre extra band .
Tack för det .
Föredömligt packat och snabb leverans.
100% godgubbe .
 

Blackmore

Panerai
Roger skickade ett par stycken bandstift till mig mot enbart portokostnad. Fort gick det också.

En mycket god good guy. Rekommenderas varmt.
 
Denna mannen vet hur man glädjer folk! Sökte ett guldfärgat spänne till en gammal klocka som behövde nytt band.
Roger skickade TVÅ, dessutom utan att vilja ta emot någon betalning..!

Kommer bli ett generöst bidrag till BCF från min sida istället.
Tack rogart-63 för allt! :)
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Servade en Lagonda VM och en Ilona racing team åt mig, fungerar ypperligt nu! Tack för hjälpen, goodguy!
 

Niclas

Omega
Sålde en jacka till honom via köp&sälj och affären gick föredömligt.
Önskar alla var som rogart-63 = korrekt, snabb och trevlig goodguy
 

demondave

Rolex
Hängde på klockhållarsambeställningen som Roger roddade. Bra kommunikation, snabb leverans och gott godis i paketet ;)

En hyvens kille!
 

Heritage

Omega
Klockhållare här med. Precis som förra gången jag handlade med min namne, strålande skött!
Tvekar inte en sekund att handla med Roger igen!
 

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Har även jag köpt en klockhållare. Instämmer till 100% med de två posterna över mig! Skulle inte tveka på att göra affär med Roger igen! :)
 

ollkli

Rolex
2-Faktor
Googlar ni goodguy så blir svaret ALLTID rogart-63 Har fått en vintage klocka Tissot servad/renoverad av honom. Skickade ner ett lik som såg ut att ha överlevt väldigt tuffa tider. Tillbaks kom en underbart skön klocka i "nyskick" som går perfekt. KS-andan när den är som bäst, tack Roger!
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Köpte verktyg av denna man.
Lite besviken då han skickade med mer saker än lovat!! ;)
100% goodguy.
Handlar gärna mer.
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Har just hämtat min Seiko Sumo som fått översyn av Roger. Fick t o m en bonus i form av ett mycket mjukt skinnband till klockan som satt som en smäck!
Mycket nöjd kort och gott.
Rekommenderas varmt att vända sig till.
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Köpte ett armband. Snyggt arbete och en allmänt bra kontakt med bra service och snabb leverans.

Goodguy!
 
Topp