• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

rogart-63

Ehrnholm

Rolex
2-Faktor
Servat en gammal Tissot Visodate åt mig. Supernöjd med service och kommunikation. Kommer återvända med fler klockor om möjlighet ges!
 

JPSwe

Omega
2-Faktor
Roger sålde polywatch & gav lite av sin berömda TLC till ett par av mina vintage ur. Snabb och rak kommunikation. Mycket nöjd med allt, samt att R kompletterade klockorna med bandstift innan leverans som överraskning. Allt mycket bra paketerat.
 

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Ja vad kan man säga. En klippa, snabb och trevlig. Servat en hel hög av klockor till mig och arbetet lämnar inte mycket mer att önska. 100% GG helt klart :)
 

Orlok

Omega
2-Faktor
Köpte tre klockor av @rogart-63 - Safir, Inex och Eweco.
Riktigt trevliga klockor i bra skick, till ett bra pris och snabb leverans - precis som man vill ha det. :D
Gör gärna affärer med honom igen om tillfälle ges - 100 % GG.
/Orlok
 

namkrad

Cartier
2-Faktor
@rogart-63 har servat, ruckat och bytt glas på min 7548-700B, ett kanonjobb! Bra och trevlig kommunikation och otroligt snabbt utfört/levererat.
Att säga att jag är nöjd är en underdrift, GG!
 

repertoire

Cartier
2-Faktor
Klocka köpt av Rogart. Bra kommunikation, pris och bjöd på porto och extra strap. Allt gick snabbt och smidigt! Rekommenderas
 

Borone

Cartier
2-Faktor
@rogart-63 hjälpte mig med service, fix och delar till ett fin-ur. Det var spännande att följa arbetet på distans, mycket bra kommunikation och resultatet blev långt över förväntan!
 
Topp