• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

rogart-63

lekingofkings

Omega
2-Faktor
Köpte min första Seiko av @rogart-63 . Grymt nöjd med klockan, och den fylliga informationen jag fick om uret. Mycket snabbt och välpackat. Att det dessutom skickades med 3 armband vid köpet leder givetvis till 110% goodguy! :)
 

Parabellum

Rolex
2-Faktor
Har varken tekniskt sett köpt eller sålt något av rogart-63. Det som däremot hände var att jag slängde ut en köpes-annons på lite klocktillbehör för mod och fix.. Vilket han skickade FREE OF CHARGE trots att vi aldrig skrivit till varandra förut eller på något sätt känner varandra.

Högst uppskattat!
 

Mojbjörn

Cartier
Har haft två klockor vid olika tillfällen hos denne man för glasbyte och kan bara säga att han är otroligt bra att ha och göra med!
Snabb är han också! :D
 

Heinrich.a

Rolex
2-Faktor
Fick en möjlighet att köpa en seiko med kanji datum av rogart, ångrar inte att man köpte den en sekund och allt ifrån pm till brevlåda gick supersmidigt och tackar för all hjälp och alla svar på lustiga frågor :)
Rogart en riktig good guy
 

ittam

Audemars
Köpte en klocka av rogart-63, och har bara positivt att säga om honom. Hjälpte mig även att hitta en passande länk.. 100% Good Guy, och jag gör gärna fler affärer med honom. En man med rätt KS-anda!!
 

ittam

Audemars
Lämnade in en klocka för service och lite annat "trix o fix". Fick tillbaks en servad och fixad klocka på nolltid, plus att han bjussa på ett passande band! 100% GG
 

-JL-

Rolex
2-Faktor
Servade en Seiko Pouge hos Rogart
Superbra kommunikation, trevlig och ett strålande resultat.
Rekommenderas varmt
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Köpte mig en liten charmig Seiko 66. Rogart bemödade sig tom att kolla upp den i sin timegrapher innan han la den på brevlådan :)

Självklar Goodguy!
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Skickade iväg en Seiko till @rogart-63 då han visat intresse. Jag fick förslag på några andra intressanta Seiko som jag nappade på och swishade mellanskillnaden.

Mkt trevlig kommunikation och välförpackat paket. Kommer säkerligen göra fler affärer i framtiden :)

Goodguy!
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Köpt ytterligare ett ur från Rogart. Han slog mig även en signal för att dubbelkolla lite saker innan han skickade. Blev en trevlig pratstund och jag är riktigt nöjd med affären :)
 

kalle71

Omega
Jag har precis fått tillbaka två klockor som fått vård (reparation och service) av Rogart-63. Snabbt och säkert fixat. Klockorna är en Valjoux 7734 och en Seiko 7016. En verklig goodguy.
 
Topp