• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex 116710 BLNR, "Batman"

Så än en gång måste jag göra om hela annonsen för att jag missat något..

Säljer min "Batman" som köptes av mig från Nymans Ur i Sthlm för ca 2 veckor sedan. Har stått på väntelista i 6 månader och tänkte att nu blir det inget flippande! Men då kom Panerai och förstörde allt..så detta ur är alltså till salu och då jag endast använt klockan ca 8 timmar totalt och med tanke på hur svåråtkomlig den är så sätter jag priset till nypris från AD. Certet är namnlöst vilket är nytt från Rolex (förenklar flippande..)

Jag säljer helst f2f och eftersom jag och klockan bor i Sthlm är det där som gäller. Skicka är möjligt men då står köparen för värdefrakten.

Pris/bytesvärde: 75.700:- (nytt/oanvänt Nato camo armband ingår). Swish som betalningsmetod.

Byten: Panerai, alla modeller välkomna, kan inte bli värre än ett "nej tack".

Returpolicy: ingen retur vid f2f i Sthlm.
Om den ska skickas gäller retur efter överenskommelse.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp