• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex 6536

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
keks, förstår att du velar lite då det i grunden endast är ett vanligt bruksur. Om du inte har något syfte med försäljningen tycker jag du skall sitta still ett tag till. Har du däremot hittat något annat kul att lägga pengarna på tycker jag du skall köra. Man kan få roligare ur för dessa pengarna enligt mig.
 

keks

Omega
keks, förstår att du velar lite då det i grunden endast är ett vanligt bruksur. Om du inte har något syfte med försäljningen tycker jag du skall sitta still ett tag till. Har du däremot hittat något annat kul att lägga pengarna på tycker jag du skall köra. Man kan få roligare ur för dessa pengarna enligt mig.


Har en lååång lista med kul saker att lägga pengar på vid tillfälle… :)

Roligare ur för pengarna är en subjektiv fråga, svårt det där med value for money tycker jag. När det gäller klockor tycker jag det hela konceptet är ganska abstrakt. En stor del av det roliga ligger i jakten och den omedelbara njutningen efter fångst för min del. Dock finns det väl en del saker som ligger kvar längre än andra….
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Har en lååång lista med kul saker att lägga pengar på vid tillfälle… :)

Roligare ur för pengarna är en subjektiv fråga, svårt det där med value for money tycker jag. När det gäller klockor tycker jag det hela konceptet är ganska abstrakt. En stor del av det roliga ligger i jakten och den omedelbara njutningen efter fångst för min del. Dock finns det väl en del saker som ligger kvar längre än andra….
Såsant, välformulerat och välkommen hit, trevlig klocka du sitter på.
 

paradis

Audemars
Det finns alltid bättre , men så mycket bättre än din Rolex 6536 ,blir svårt att hitta.....:) Tycker din är fantastisk.......
 
Topp