• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Rolex Cellini 4014 vitguld

FranzJaeger

Basic
2-Faktor
Pris
45
Returpolicy
Alla ska vara nöjda.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Fortsätter rensa i lådan: denna gång en fyrsiffrig Rolex Cellini 4014 i vitguld med (ovanlig?) blå tavla i storleken 22,5x38,5mm - perfekt på nyårsafton och alla dagar däremellan då du vill utstråla internationell elegans.

Klockan är från ca 1973 enligt serienumret och kommer utan tillbehör. Se bilder för skick. ”Opolerad” ska man vara försiktig med men givet borstning och krona/serienummer på baksidan är jag villig att sätta ut staven. Om något är tavlan möjligen någon grad sned och har lite märken i kanterna? Kommer på ett specialbeställt svart alligator från Camille Fournet med 19/14mm och Rolex-spänne i stål.

Kontanta affärer/delbyten prioriteras denna gång. Kan skickas med värdefrakt. Bytesvärde 45 tkr.

Se gärna min referenstråd: FranzJaeger.

Tack på förhand!

Min klocka:

IMG_4005.jpeg

Två inspirationsbilder från Arbitro på samma modell (ej samma exemplar) som gör den mer rättvisa:

IMG_4038.png

IMG_4039.png

IMG_4014.jpeg

IMG_4007.jpeg
IMG_4008.jpeg
IMG_4009.jpeg
IMG_4010.jpeg
IMG_4011.jpeg
IMG_4012.jpeg
IMG_4013.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka