Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow vilken pjäs. Vad mäter den?
Funny Guy. Tänkte på diameternDen mäter tid
Om valet står mellan en Cellini och en Calatrava känns det som att den ena är något bättre...Absolut fina klockor men skulle jag lägga dom summorna på en dressare skulle jag välja något annat![]()
Och priset är väl en synd, bokstavligt talat, det också..![]()
Älskar denna! Synd på storleken bara :/
Instämmer helt !Om valet står mellan en Cellini och en Calatrava känns det som att den ena är något bättre...![]()
Den listar väl 401k?Cirka 250, finns nog prutmån dock![]()
Gällde Cellini MoonphaseDen listar väl 401k?iaf enligt senaste Watchout magazine.![]()
Mvh
Aahh.. Jag ber om ursäkt. Jag tolkade fel.Gällde Cellini Moonphase
Gillar.Röstade gilla på bl a dessa
![]()
![]()
![]()
![]()
Många säger att man hellre skulle köpa ”något annat” för de pengarna. Har sett Calatrava och någon oversized Iwc. Men mer då? Vad är så mycket bättre än en Cellini?
Det mesta skulle jag säga.Många säger att man hellre skulle köpa ”något annat” för de pengarna. Har sett Calatrava och någon oversized Iwc. Men mer då? Vad är så mycket bättre än en Cellini?
Så länge det är under 34 mm, eller?Det mesta skulle jag säga.
Har inget med saken att göra.Så länge det är under 34 mm, eller?
Det som chockerar mig med, borde finnas en "Rolex hets" som även smittar av sig på Cellini. Lite konstigt är det.Kan inte riktigt förstå varför den här klockan inte är jättepopulär som dressare med tanke på Rolex starka varumärke på övriga klockor i sortimentet.
Gillar den starkt!
Oj, är den pass illa.Har inget med saken att göra.
Nä då känns en Calatrava eller en DD på läderrem (om vi ska hålla oss till rolex) betydligt mycket "bättre", iaf för min del och för de slantarna.Cool ju!
Men inte 180k-cool.
![]()
Som rubriken lyder så undrar jag lite vad folk har för åsikter kring Cellini-serien inom Rolex. Jag har inte lyckats se en enda irl eller här på klocksnack. Hur kommer det sig?