• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex DateJust II - Åsikter...

Hallå där forumet.

Har nu erhållit min första Rolle, en DJII med blå tavla och räfflad ring, inkom med paket idag.

Om ni vill se bilder så får ni förklara för en old school-snubbe hur man postar bilder från iPhone om det ens går? Får bara upp nån länk i annat fönster som jag försöker klippa in i forumtexten men när jag förhandsgranskar finns bara länken, ingen bild...

Ja ja, klockan är i mitt tycke kanon. Precis vad jag hade förväntat mig.:)

En till fråga. Hur justerar jag länken något kortare? Den lilla justering som man direkt kan göra utan verktyg är liiiite för lite för att det skall funka. Är det bara att traska till urmakaren, har inga verktyg själv.

Tack på förhand.

/gustav
 
Hallå där forumet.

Har nu erhållit min första Rolle, en DJII med blå tavla och räfflad ring, inkom med paket idag.

Om ni vill se bilder så får ni förklara för en old school-snubbe hur man postar bilder från iPhone om det ens går? Får bara upp nån länk i annat fönster som jag försöker klippa in i forumtexten men när jag förhandsgranskar finns bara länken, ingen bild...

Ja ja, klockan är i mitt tycke kanon. Precis vad jag hade förväntat mig.:)

En till fråga. Hur justerar jag länken något kortare? Den lilla justering som man direkt kan göra utan verktyg är liiiite för lite för att det skall funka. Är det bara att traska till urmakaren, har inga verktyg själv.

Tack på förhand.

/gustav

Grymt, ser fram emot bilder, min favorit kombo av DJII, antingen så skaffar du photobucket ller klickar på 'ladda upp bild' brevid svara knappen...Gå till närmaste urmakare...
 
Vet inte vad jag gjorde för fel sist men så här ser det ut... Tack för svaret masterkiller.

aUh1tAE.jpg
 
Topp