Står ju gult.
Står ju gult. Skiljetecken, ffan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Står ju gult.
Inte bara.
Beror på hur man ser det, finns special edition daydate i Tridor.Rolex tridor en kombination av vitt gult och rosa guld, slutade tillverkas i början på 90-talet (tror jag).
Beror på hur man ser det, finns special edition daydate i Tridor.
http://www.chrono24.se/search/index.htm?query=Rolex Day-Date Special Edition Tridor Masterpiece&suchen=Söka&dosearch=true&searchexplain=1&resultview=list
Ja den är inte speciellt vacker den där...
Det som har överraskat mest hittills i tråden är att yonsson har en rolexrådgivare. Didn't see that one coming...
Bara jag som inte harAlla har det!
Bara jag som inte har![]()
Vart skaffar man sig en sån? Går dem att beställa på postorder från Geneve?Illa, mycket illa..
Vart skaffar man sig en sån? Går dem att beställa på postorder från Geneve?
PM:a mig. Jag tar femtonhundra per påbörjad timme.
Har för mig att det gjordes 6st stål DayDate = väldigt rare och dyrt!
Inkluderar det sociala avgifter?
Sånt gillar jag, får man känna sig lite speciell...och fika.
Beror på hur man ser det, finns special edition daydate i Tridor.
http://www.chrono24.se/search/index.htm?query=Rolex Day-Date Special Edition Tridor Masterpiece&suchen=Söka&dosearch=true&searchexplain=1&resultview=list
Den nya ger kräksmak i munnen, den äldre varianten är riktigt cool.Den gamla Tridorn är snyggare. Gillar inte länken på den nya.
![]()
Nej, för de finns ju inte i stål.![]()
Den gamla Tridorn är snyggare. Gillar inte länken på den nya.
![]()