• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex Explorer II - The TRÅD

Mw79

Vacheron
2-Faktor
IMG_8712.JPG
 

Watchie

Patek
2-Faktor
Suger på en Explorer 2 som nästa Rolex, står mellan den och Batman, men hur är det nu igen hos AD, lite mer prutmån på en Explorer samt inga väntetider antar jag, ngn som har koll ?
 

Watchie

Patek
2-Faktor
Kanon, 10% typ ? Köpt i princip alla mina tidigare via gråhandlare och beg via chrono , eller AD utomlands, men just dennna kan va värt att ta via AD om prutmån
 

Watchie

Patek
2-Faktor
Ok, som jag alltid köper, men tänkte just i detta fall, skulle vara så trevligt att knalla in hos en AD för en gång skull o handla om bra rabatt o ej så stor skillnad, well vi får se hur det blir, ej dags riktigt än....
 

Adro

Panerai
2-Faktor
Ok, som jag alltid köper, men tänkte just i detta fall, skulle vara så trevligt att knalla in hos en AD för en gång skull o handla om bra rabatt o ej så stor skillnad, well vi får se hur det blir, ej dags riktigt än....
Lika bra rabatt som gråhandlare erbjuder kommer du aldrig få på en Rolex.
Men det är förbannat smidigt att gå in en butik ”hemma” och komma därifrån med med en klocka.
Det är alltid värt att stödja svenskhandel
 
Topp