Klarar man av att vänta så länge? Skall höra med Bergströms här i Göteborg vad det kan gå påKanske kan stämma. Har hört ngt liknande men det var ngt år sedan. Men du väntar väl till sommaren?...![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klarar man av att vänta så länge? Skall höra med Bergströms här i Göteborg vad det kan gå påKanske kan stämma. Har hört ngt liknande men det var ngt år sedan. Men du väntar väl till sommaren?...![]()
Haha! Förstår vad du menar. För mig är den vita förknippad med sommar. Min plan från det jag köpte min svarta var att den svarta var mer allround men att jag skulle köpa den vita för att ha över sommaren. Jag har nu väntat 3-4 år utan att komma till skott. Så du kan ha rätt...Inte vänta för längeKlarar man av att vänta så länge? Skall höra med Bergströms här i Göteborg vad det kan gå på![]()
Antingen blir det tavelbyte till sommaren eller så blir det köp av någon mer somrig dykare.Haha! Förstår vad du menar. För mig är den vita förknippad med sommar. Min plan från det jag köpte min svarta var att den svarta var mer allround men att jag skulle köpa den vita för att ha över sommaren. Jag har nu väntat 3-4 år utan att komma till skott. Så du kan ha rätt...Inte vänta för länge![]()
Och folk håller på jiddrar om att den vita tavlan är till för sommaren.
Asså... näääää.... Tyvärr, det är inte riktigt så enkelt. Sanningen är att en vit omgivning kräver en ovit tavla och tvärtom. Det är sen gammalt.Och folk håller på jiddrar om att den vita tavlan är till för sommaren.
Vitt året om är det som gäller.
Mkt bra. GrattisHelg igen!
![]()
Läcker bildHelg igen!
![]()
Det finns ju 3 hål att justera i spännet. Det gör du enkelt med en tandpetare.Hur är det egentligen, finns det halvlänkar till denna modell?
Min sitter lite för tajt utan förlängningen och lite för löst med förlängningen.
Blir så trött på att så många märken tagit bort möjligheten att finjustera länkarna på ett enkelt sätt (tandpetarenkelt).
Oj vad pinsamt... men vilken julklapp det blev, tack för tipset! Nu sitter den kanon, mittenhålet blev det.Det finns ju 3 hål att justera i spännet. Det gör du enkelt med en tandpetare.
Roligt att kunna hjälpa till med en sån enkel sak, som man borde ha koll påOj vad pinsamt... men vilken julklapp det blev, tack för tipset! Nu sitter den kanon, mittenhålet blev det.
![]()
Ångrar att jag sålde min.. så jäkla bra klocka. Får ta tag i saken till sommaren
Är det några som kör nato eller gummi till sin vita?
Den satt bra! Man kanske ska köpa på sig något och testa, är det 21mm du kör med där?
Väldigt somrigt med orangeDen satt bra! Man kanske ska köpa på sig något och testa, är det 21mm du kör med där?
Ja nästan oförskämt somrigt, känns avlägset i dagsläget men snart så är sommaren här.Väldigt somrigt med orangeNatot är på 20mm.
Är det några som kör nato eller gummi till sin vita?