Den svarta har väl vitguldsvisare?Både index och visare är ju lackerade så det verkar onödigt/osannolikt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den svarta har väl vitguldsvisare?Både index och visare är ju lackerade så det verkar onödigt/osannolikt.
Både index och visare är ju lackerade så det verkar onödigt/osannolikt.
Just att de är lackerade på vita och olackerade på svarta som gör att jag undrarDen svarta har väl vitguldsvisare?
Den svarta har väl vitguldsvisare?
Aha, min okunnighet. Hade ingen tanke på att den svarta kunde ha vitguld.Just att de är lackerade på vita och olackerade på svarta som gör att jag undrar
Grattis och välkommen!Då får man äran att posta här efter att idag hämtat ut en ny på Nymans ur
Tackar!Grattis och välkommen!
Snyggt. Välkommen!Då får man äran att posta här efter att idag hämtat ut en ny på Nymans ur
Härligt, grattisDå får man äran att posta här efter att idag hämtat ut en ny på Nymans ur
Grattis! Du kommer säkert bli supernöjd!Då får man äran att posta här efter att idag hämtat ut en ny på Nymans ur
Tackar!Snyggt. Välkommen!
Tackar!Härligt, grattis
Tack, tror jag säkert. Har tidigare haft förra generationen EXP2:a.Grattis! Du kommer säkert bli supernöjd!
Så vad hände med glaset? Vad sa rolex om det?Sådärja, då var den tillbaka!
Sista dagen på jobbet i Amsterdam, nu dykning i tre veckor innan det bär av mot nya äventyr i München!
Så vad hände med glaset? Vad sa rolex om det?
Bra där rolex! Helt rätt hanterat!De sa att de hade sett det förut, men det var ytterst sällsynt och inte något som de uppmärksammat. Helt enkelt en på miljonen typ. Så de täckte allt, full service + nytt glas och förlängd garanti med ett år!
Tips! Lägg ut en köpannons.Dreglar på alla dessa bilder nu, har vart på jakt efter en 216570 med svart urtavla i 1 månad. PMa mig om någon har till försäljning.
Har gjort det men det nappar dåligtTips! Lägg ut en köpannons.
Försökte få till en schysst bild på lumen. Lika förvånad varje dag över hur vacker denna stålklockan är alltså.
Fick du vänta länge på din hos AD?Svårt att få till det på bild
En klocka som man Måste se live för att förstå hur elegant samt Vacker den är.
Toppen nöjd med min ivarjefall