Du om någon vet väl hur det ärbara å köpe på nytt
Lutar åt att plocka en ny hos Ad...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du om någon vet väl hur det ärbara å köpe på nytt
Jodå...jag vetDu om någon vet väl hur det är
Lutar åt att plocka en ny hos Ad...
2-4mån hos annan AD handlade inte om någon kö där utan snarare ren leveranstidBlir väl så när de populära modellerna tar slut...då kommer airking och exp2an att köpas....då blir det kö även på dem.
Haha japp men funkar till det jag nyttjar den tillLite kass miniräknare va?
Kan förstå det. Den är mycket bra.Favoriten i klocksamlingen just nu.
Vart var detta?2-4mån hos annan AD handlade inte om någon kö där utan snarare ren leveranstid
Hej på er, jag huserar i vanliga fall mest i Explorer tråden med min 214270, men börjar bli mer och mer sugen på en Explorer II som komplement. Har rätt tunna handleder någonstans mellan 16,5-17cm, så frågan är om jag ska gå mot 216570 eller den äldre referensen, utöver storleken finner jag egentligen inget som talar för en äldre ref.
Anledningen att jag är här och stör är att jag gärna vill att ni med lite tunnare handleder lägger upp ett par tusen foton från olika vinklar och avstånd, ja givetvis nu när ni bär klockan annars ger det inte så mycket
Tack på förhand.
CrispyFavoriten i klocksamlingen just nu.
Tycker du bär upp den med enkelhet, fast du har ju också något grövre handleder än mig. Att prova båda vore förstås optimalt men jag bor lite avsides så det är inte helt enkelt. Slår jag nu inte till i blindo får jag försöka pröva mig fram vid nästa besök i huvudstaden. Har du ägt båda eller bara prövat tidigare ref?Hej, Jag har smala handleder 17-17,5. Jag tycker om storleken. Mitt förslag är att du provar båda då jag upplever det som två helt olika klockor trots alla självklara likheter.
Hej på er, jag huserar i vanliga fall mest i Explorer tråden med min 214270, men börjar bli mer och mer sugen på en Explorer II som komplement. Har rätt tunna handleder någonstans mellan 16,5-17cm, så frågan är om jag ska gå mot 216570 eller den äldre referensen, utöver storleken finner jag egentligen inget som talar för en äldre ref.
Anledningen att jag är här och stör är att jag gärna vill att ni med lite tunnare handleder lägger upp ett par tusen foton från olika vinklar och avstånd, ja givetvis nu när ni bär klockan annars ger det inte så mycket
Tack på förhand.
Tycker du bär upp den med enkelhet, fast du har ju också något grövre handleder än mig. Att prova båda vore förstås optimalt men jag bor lite avsides så det är inte helt enkelt. Slår jag nu inte till i blindo får jag försöka pröva mig fram vid nästa besök i huvudstaden. Har du ägt båda eller bara prövat tidigare ref?
16.5cm handled
Det där såg ju också mycket bra ut! Jag kanske ska sluta oroa mig helt enkelt.
Jag förstår, kanske är bäst att prova trots allt, gillar ju nya länken, särskilt låset, lumen är ju flera resor bättre också. GMT visaren är betydligt snyggare än på den gamla. Fyrsiffrig ref vore drömmen men får nog fortsätta vara just en dröm. Jag ska pröva båda innan köp, sen får vi väll se om jag återkommer i tråden framledes. Tack för hjälpen så länge.Tack för det,,
Jag har bara haft 216570, min bror är owg med sin 16570 sedan några år så jag har provat den många gånger om man säger så.
Gillar man känslan i länken på nya rollar (vilket jag gör) då skulle jag ta 216570.
Men jag tror det kan vara på gränsen med din storlek. Kan själv tycka att det är i gränslandet även för min del.. kanske inte syns när man tar optimal bild rätt ovanifrån som jag nyss gjorde.
Mvh