Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är inte heller en fan av Exp 2, speciellt generation 1. Tycker den ser lite lustig ut med metallbezel. Generation 2 med svart tavla ser rätt fet ut dock, men finns många andra klockor som ligger före på listan...
Är det bara jag som tycker den nya Exp2:an ser lite ut som en barnklocka med sina tjocka och knubbiga visare?
Vilken är generation 1, menar du?
1655
16550
16750
216570
http://i776.photobucket.com/albums/yy44/timekeeperforum/Explorer%20II%20216570/RIMG0003-1.jpg[/]
[/quote]
Tydligt att det var bättre förr :D
Har du provat en på armen? Personligen tycker jag att 216570 är en perfekt evolution genomförd med fingertoppskänsla, även om jag hade föredragit rött över orange.
Tänkte primärt på 16750 som lite småtråkig generation 1 - hade glömt bort "Mcqueen"-Explorern som är rätt smurfigVilken är generation 1, menar du?
Det är något så jävla härligt med den här kommentaren ihop med din profilbild.Är mest nyfiken på vilka 70talare du menar? Det är ju guldåren!
Magnum PI är 80-tal och Micke B är en schtekig innerstads-yngling med kotlettfrilla och brudar hängandes efter sig, sådeså.Det är något så jävla härligt med den här kommentaren ihop med din profilbild.
Fantiserar att du är någon kille i polisonger, blommig skjorta och mockaväst med alldeles för stora glasögon som sitter i sitt 70-talsdekorerade hem och är sur för att tiden inte stannade 1974.
Verkar bara vara jag här som gillar den svarta, är faktiskt inte alls så förtjust i den vita men smaken är som...
Om Milgaussen blir nästa hypeklocka tar jag livet av mig, Milgaussen är, i alla tillgängliga färgkombinationen, den FULASTE sportrolexen som existerar. (tycker jag)
Om Milgaussen blir nästa hypeklocka tar jag livet av mig, Milgaussen är, i alla tillgängliga färgkombinationen, den FULASTE sportrolexen som existerar. (tycker jag)
Too lateOm Milgaussen blir nästa hypeklocka tar jag livet av mig, Milgaussen är, i alla tillgängliga färgkombinationen, den FULASTE sportrolexen som existerar. (tycker jag)
Samma här, har iofs haft den vita på sedan jag köpte min.Därför köper man tavla och visare så man kan byta då och då
Jag har svårigheter med att lita på någon som föredrar Explorer II framför Explorer I 36mm.
Ingen annan klocka matchar sportighet med elegans som den här! En subtil och naturlig Rolex för dem som tröttnat på eller tycker Sub är för "dykigt" för vardagsbruk eller festligare sammanhang. Expl2 är lite för blaffig i vridringen och Breitlingassocierande, speciellt med vit tavla.
(Nu skall jag lägga mig under en sten för att ta skydd mot alla irriterade svar)
Jag har svårigheter med att lita på någon som föredrar Explorer II framför Explorer I 36mm.
Ingen annan klocka matchar sportighet med elegans som den här! En subtil och naturlig Rolex för dem som tröttnat på eller tycker Sub är för "dykigt" för vardagsbruk eller festligare sammanhang. Expl2 är lite för blaffig i vridringen och Breitlingassocierande, speciellt med vit tavla.
(Nu skall jag lägga mig under en sten för att ta skydd mot alla irriterade svar)