He he, trodde Hipsters hade en 60 tals Omega köpt hos Herr Judit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Därför! Bara titta på den, en riktig skönhet
Jag har svårigheter med att lita på någon som föredrar Explorer II framför Explorer I 36mm.
Ingen annan klocka matchar sportighet med elegans som den här! En subtil och naturlig Rolex för dem som tröttnat på eller tycker Sub är för "dykigt" för vardagsbruk eller festligare sammanhang. Expl2 är lite för blaffig i vridringen och Breitlingassocierande, speciellt med vit tavla.
(Nu skall jag lägga mig under en sten för att ta skydd mot alla irriterade svar)
Om Milgaussen blir nästa hypeklocka tar jag livet av mig, Milgaussen är, i alla tillgängliga färgkombinationen, den FULASTE sportrolexen som existerar. (tycker jag)
Har du en DJ II? 36mm ska det varaJag tycker nog nästan helt tvärtom. En av mina absoluta favoriter och den får massor av tid på handen. Visst, de oranga inslagen och blixtvisaren gör den ju lite mindre allround än en DJ II eller den stora Explorer 1:an, men samtidigt också lite skojigare och gladare. Jag har dock fått för mig att den inte säljer så bra, så jag skulle inte bli förvånad om man lägger ned den (för tredje gången).
Jag skulle köra 40mm. Anledning till att köpa begagnat och få en bra deal tycker jag.För min del är jag lite osäker på att 216570 är 42mm. För stort? I övrigt kanon på alla sätt och vis. Var och provade den för första gången häromdagen. Det slutade med ett nytt strutsband till min vintage Zenith Pilot istället. Just nu väger det över för den klassiska 40mm 16570 trots allt. Vad tycker övriga exp2 gillare?
Jag skulle köra 40mm. Anledning till att köpa begagnat och få en bra deal tycker jag.
SÅDESÅ REIZE! Hem och rensa fisk med dig eller bygg en volvo eller nåt.Magnum PI är 80-tal och Micke B är en schtekig innerstads-yngling med kotlettfrilla och brudar hängandes efter sig, sådeså.
På vilket sätt då?Synd bara att 216570 knockar alla tidigare (bortsätt från steve Mcqueen) med hästlängder.
På vilket sätt då?
Jag har en svart 16570, den är fulsnygg.
Varför Explorer 2? För att den är snygg som fan!
Det var därför du bumpade tråden eller?
Det var därför du bumpade tråden eller?
Med tanke på att du skrev att tråden var meningslös så kan man ju undra varför du bumpade den.Är ämnet inte längre aktuellt?
Med tanke på att du skrev att tråden var meningslös så kan man ju undra varför du bumpade den.
Jag har svårigheter med att lita på någon som föredrar Explorer II framför Explorer I 36mm.
Ingen annan klocka matchar sportighet med elegans som den här! En subtil och naturlig Rolex för dem som tröttnat på eller tycker Sub är för "dykigt" för vardagsbruk eller festligare sammanhang. Expl2 är lite för blaffig i vridringen och Breitlingassocierande, speciellt med vit tavla.
(Nu skall jag lägga mig under en sten för att ta skydd mot alla irriterade svar)
Bevisligen inte eftersom jag svarade på ditt inlägg.Svarar du endast när det finns någon mening med att svara?
Failade du precis eller varför dryga mot Uffe?
Oj, inte hittat något ur hela sortimentet som du gillar under alla år?Alla Rolex är fula. Så, stäng tråden.
Oj, inte hittat något ur hela sortimentet som du gillar under alla år?
Sälj den till en som älskar den? (jag) Pacta sunt servandaJag har en svart 16570, den är fulsnygg.