Ganga
Basic
- Pris
- 125 000
- Returpolicy
- En hederssak, dock inte vid en försäljning face2face.
- Bilder Skickat
- Ja
Dags att avyttra en klocka som har tjänat mig väl.
Märke: Rolex
Modell: GMT
Modellnummer: 116710LN
Inköpt: 2015
Fullset: Ja
Klockan användes som en klocka ska användas dvs. Varje dag utan eftertanke. Klockan var till och med under företagsfesten. Men tyvärr så får jag säga att klockan var med även när jag vurpade med cykeln på väg hem från just företagsfesten. Klockan fick sig en smäll.
Men då är man glad över att man har ett bra försäkringsbolag!
Klockan är med andra ord nyservad och är i det bästa skicket som klockan varit i på länge!
Det enda som är orört är låset.
Servicen gjordes av Engströms ur och stämplades ut 2021-09-11. Sedan dess har klockan varit orörd (förutom klassisk underhållsuppdragning).
”Inkluderat i service
Service av urverk inkl. vanliga inre förslitningsdelar, polering av boett och länk, packningar, akrylglas, täthetskontroll.
Utbytta delar:
Märke: Rolex
Modell: GMT
Modellnummer: 116710LN
Inköpt: 2015
Fullset: Ja
Klockan användes som en klocka ska användas dvs. Varje dag utan eftertanke. Klockan var till och med under företagsfesten. Men tyvärr så får jag säga att klockan var med även när jag vurpade med cykeln på väg hem från just företagsfesten. Klockan fick sig en smäll.
Men då är man glad över att man har ett bra försäkringsbolag!
Klockan är med andra ord nyservad och är i det bästa skicket som klockan varit i på länge!
Det enda som är orört är låset.
Servicen gjordes av Engströms ur och stämplades ut 2021-09-11. Sedan dess har klockan varit orörd (förutom klassisk underhållsuppdragning).
”Inkluderat i service
Service av urverk inkl. vanliga inre förslitningsdelar, polering av boett och länk, packningar, akrylglas, täthetskontroll.
Utbytta delar:
- Länksida
- Länkbit
- Vridring
- Keramisk skala
- Safirglas
- Hals/krona”