Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr det inte smuts?Har tittat lite pĂ„ en Gmt master ll dĂ€r armbandet ser ut som pĂ„ bilden.
Jag antar att hela armbandet behöver bytas, utom spÀnnet som ser bra ut.
NÄgon som vet ungefÀr vad det skulle kosta?
What? Det Àr ju bara smuts...Har tittat lite pÄ en Gmt master ll dÀr armbandet ser ut som pÄ bilden.
Jag antar att hela armbandet behöver bytas, utom spÀnnet som ser bra ut.
NÄgon som vet ungefÀr vad det skulle kosta?
Ălskar hur faden blir mer och mer framtrĂ€dande för varje Ă„r. FörstĂ„r att det Ă€r en vattendelare men jag Ă€lskar den.
![]()
Bling blingĂr det verkligen nĂ„gon som inte gillar det? FörstĂ„r verkligen inte tjusningen med de keramiska inlĂ€ggen i jĂ€mförelse.
Kanske jag som drömt men jag tycker att det pratats en del om hur bra det Ă€r att de keramiska inte bleks.Ăr det verkligen nĂ„gon som inte gillar det? FörstĂ„r verkligen inte tjusningen med de keramiska inlĂ€ggen i jĂ€mförelse.
Jag ser faktiskt inte det snygga i ett blekt insert..Ăr det verkligen nĂ„gon som inte gillar det? FörstĂ„r verkligen inte tjusningen med de keramiska inlĂ€ggen i jĂ€mförelse.
Jag ser faktiskt inte det snygga i ett blekt insert..
UngefÀr sÄhÀr ser det ut i mina ögon
![]()
Edit: sorry för jag svor i kyrkan
Jag ser faktiskt inte det snygga i ett blekt insert..
![]()
+1Jag ser faktiskt inte det snygga i ett blekt insert..
![]()
Ălskar hur faden blir mer och mer framtrĂ€dande för varje Ă„r. FörstĂ„r att det Ă€r en vattendelare men jag Ă€lskar den.
![]()
Ăr det verkligen nĂ„gon som inte gillar det? FörstĂ„r verkligen inte tjusningen med de keramiska inlĂ€ggen i jĂ€mförelse.
Nja alltsÄ vanligtvis bleks det röda snabbare och mer Àn det blÄ. Jag föredrar de inserten dÀr det blÄa blekts mer eller i samma mÀngd som det röda.Vill tro att vi Àr nÄgra stycken som har svÄrt för att det ofta kÀnns som att den röda delen mattas fortare/mer Àn den blÄ och det blir obalans pÄ nÄgot konstigt vis. @Luckyluciano motiverade det bra för ett tag sedan, kanske han kan backa mig![]()
Olika Àr okejVill tro att vi Àr nÄgra stycken som har svÄrt för att det ofta kÀnns som att den röda delen mattas fortare/mer Àn den blÄ och det blir obalans pÄ nÄgot konstigt vis. @Luckyluciano motiverade det bra för ett tag sedan, kanske han kan backa mig![]()
OH I LIKEDet dÀr Àr en dröm för vissa... @Hotshot![]()
Finns vÀl rÀtt olika grader av blekningar?Jag ser faktiskt inte det snygga i ett blekt insert..
![]()
Tack @Janne2000AngÄende perfekta inserts sÄ har min gamla o nuvarande Àgaren @Hasse Varg 1675 det bÀsta jag sett.. oslagbara fÀrger som skiftar beroende pÄ ljuset.