Den Àr sÄ jÀkla frÀsch alltsÄ.En pigg och frÀsch coke livar upp regniga onsdagar
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr sÄ jÀkla frÀsch alltsÄ.En pigg och frÀsch coke livar upp regniga onsdagar
![]()
@Been va?NÄgon som hÀmtat ut en Batman pÄ senaste, tÀnkte hur lÄng vÀntetiden kan tÀnkas vara?
Vad sÀger ni om jubilee vs oyster till senaste GMT?
Har aldrig mer Àn testat jubilee men börjar nog luta mer och mer mot jubilee för GMTn faktiskt.
Jag sÀger Oyster pÄ ny GMT. Jubilee blir för blingigt, jag tycker Oyster med PCL passar bÀst oavsett vilken ny GMT i stÄl det handlar om.Vad sÀger ni om jubilee vs oyster till senaste GMT?
Har aldrig mer Àn testat jubilee men börjar nog luta mer och mer mot jubilee för GMTn faktiskt.
Den perfekta moderna GMT:n dÀr!
Jubilee och borstat oyster bra pÄ bild men PCL oyster vinner i lÀngden i dagligt anvÀndande.Vad sÀger ni om jubilee vs oyster till senaste GMT?
Mycket bra!SÄdÀrja - premiÀr för Jubilee pÄ min 16710.
Tack till Bergströms Gbg för att de försÄg mig med nya ÀndlÀnkar sÄ att lÀnken gick att montera!
![]()
![]()
Farligt nÀra den dÀr dragkedjan dÀr hörru.
Det Àr nog det vÀrsta med Rolex-klockor. SÄdana jÀkla dammagneter!
NÄgon som lÀste mitt inlÀgg ovan och tog fram tryckluften innan fotografering.