• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex Oysterlänkar.

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Är på jakt efter en GS oysterlänk till min 16753 med tillhörande ändlänkar med refnr 480. Nu har jag hittat en säljare i Tyskland som påstår att länken som han har till försäljning har refnr 1836, och att den skulle funka att köra på min Rootbeer. Tyvärr är jag ingen Google guru, så jag har gått bet på att hitta något info om det finns en Oysterlänk med denna referens.

Så min fråga är, kan det stämma att Rolex har släpt en Oysterlänk med refnr 1836, skulle bli enormt tacksasm för lite hjälp med information här?!
 
Senast ändrad:

thomastheswede

Audemars
image.jpeg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Aldrig hört talas om den referensen. Måste vara 7836, inte 1836?

Man kunde ju tro det, men då skulle det ju innebära att det var en länk i SS och inte TT. På bilden så är klockan i TT iaf, känns lite suspekt. Har bet om bild på referensen på länken, sitter fel ändlänkar då det är 258 i ref på dom.
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Är på jakt efter en GS oysterlänk till min 16753 med tillhörande ändlänkar med refnr 480. Nu har jag hittat en säljare i Tyskland som påstår att länken som han har till försäljning har refnr 1836, och att den skulle funka att köra på min Rootbeer. Tyvärr är jag ingen Google guru, så jag har gått bet på att hitta något info om det finns en Oysterlänk med denna referens.

Så min fråga är, kan det stämma att Rolex har släpt en Oysterlänk med refnr 1836, skulle bli enormt tacksasm för lite hjälp med information här?!
En 78363 är tidskorrekt till din 16753.
Mvh A
 
Topp