InstämmerGrattis! På med ett nato nu, släng på dig jeans & vit t-shirt. Sen plockar du upp ett sexpack Budweiser (på burk) & ett även ett paket med röda Marlboro. Sen sätter du dig i slänten & busvisslar på killar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
InstämmerGrattis! På med ett nato nu, släng på dig jeans & vit t-shirt. Sen plockar du upp ett sexpack Budweiser (på burk) & ett även ett paket med röda Marlboro. Sen sätter du dig i slänten & busvisslar på killar.
Snyggt.Hade lovat mig själv att jag inte skulle köpa något "nytt" innan årets slut, det gick sådär!
Någonstans i förra veckan försvann kärleken jag kände för Yacht-mastern, kollade ner på handleden och tänkte "usch va trött jag är på dig".
Så igår gjorde vi vår sista resa ihop, till Hellerup utanför Köpenhamn.
![]()
Dessvärre dog min Iphone ungefär här i storyn. Men i alla fall så blev det ett byte hos Chrono.dk (då YMn är ganska svårsåld.. som vi vet).
Så här såg det ut när jag kom hem:
![]()
Och vad blev det, jo en härlig 14060M!
- som jag egentligen ville ha innan jag köpte YMn. Gör om, gör rätt!
![]()
Tillverkare: Rolex
Modellnamn: Submariner
Referens: 14060M
Årsmodell: 2008
Urverk: 3130
WR: 300m
Känner mig sjukt nöjd, att gå från 35mm till 40mm kräver lite omställning men den sitter som en smäck.
Sist men inte minst, ett obligatoriskt wristshot!
![]()
Njae.. Tror Datejusten finns kvar..Grattis! Du får byta namn till MissSub nu då!
Bravo! MissSub...![]()
Grattis! Du får byta namn till MissSub nu då!
Njae.. Tror Datejusten finns kvar..![]()
Grattis. Skaffade själv en för ett litet tag sedan. Trevlig klocka. So-so länk, men kul på läder.
Fast jag gillar rasslet, passar perfekt på en gubb-subSnyggt!! Lyssna inte på de där bagagebandsivrarna!! Använd den på länken som faktiskt är en av de bästa EVER!! I alla fall när den sitter på armen.
Grattis!!
Ja, inget jävla baggageband. En Rolex(oyster) bärs på länk.Fast jag gillar rasslet, passar perfekt på en gubb-sub![]()
Ja, jag förstår dig. Men jag står nästan bara vid kopiatorn på jobbet och den har datum på skärmen.Grattis!!!
Skulle sakna datum. Men det är ju du som skall ha den.
Tack! Blev en snabb och smidig affär. Positivt intryck!Grattis, bra val!
Hur var Chrono.dk, hade de gött utbud?
Byta ut hennes Tudor mot en sub bara, hon kommer älska den..Grattis, bearbetar hustrun att skaffa en med men hon trivs bäst med Tudor 34mm...![]()
Helt Rätt!!!!!!Hade lovat mig själv att jag inte skulle köpa något "nytt" innan årets slut, det gick sådär!
Någonstans i förra veckan försvann kärleken jag kände för Yacht-mastern, kollade ner på handleden och tänkte "usch va trött jag är på dig".
Så igår gjorde vi vår sista resa ihop, till Hellerup utanför Köpenhamn.
![]()
Dessvärre dog min Iphone ungefär här i storyn. Men i alla fall så blev det ett byte hos Chrono.dk (då YMn är ganska svårsåld.. som vi vet).
Så här såg det ut när jag kom hem:
![]()
Och vad blev det, jo en härlig 14060M!
- som jag egentligen ville ha innan jag köpte YMn. Gör om, gör rätt!
![]()
Tillverkare: Rolex
Modellnamn: Submariner
Referens: 14060M
Årsmodell: 2008
Urverk: 3130
WR: 300m
Känner mig sjukt nöjd, att gå från 35mm till 40mm kräver lite omställning men den sitter som en smäck.
Sist men inte minst, ett obligatoriskt wristshot!
![]()
TackGrattis till klockan!
Reflektion: Är helt övertygad om att jag hade fått samma respons om jag bara tagit lite bra instabilder där jag som av en händelse enbart burit speedos i bakgrunden på ett wristshot. Eller kanske inte.......
(är såklart bara avundsjuk)![]()
Jag hade likeat.Grattis till klockan!
Reflektion: Är helt övertygad om att jag hade fått samma respons om jag bara tagit lite bra instabilder där jag som av en händelse enbart burit speedos i bakgrunden på ett wristshot. Eller kanske inte.......
Jag vet.Jag hade likeat.
Minisub!!Byta ut hennes Tudor mot en sub bara, hon kommer älska den..!
Fanns väl någon sådan bild från Tylösand.Reflektion: Är helt övertygad om att jag hade fått samma respons om jag bara tagit lite bra instabilder där jag som av en händelse enbart burit speedos i bakgrunden på ett wristshot. Eller kanske inte.......
Trevligt med en klocka som matchar kopiatorn.Ja, jag förstår dig. Men jag står nästan bara vid kopiatorn på jobbet och den har datum på skärmen.
Så vi lever i symbios nu![]()