• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex - Prisjusteringar efter Jan 2020

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

smiki88

Omega
Hej,

Jag besökte idag en klockaffär för att kolla på DJ 36 mm samt en Oyster Perpetual 39 mm. Butiksägaren berättade att en prisökning samt ytterligare en valutajustering förväntas komma efter Jan 2020. Dock kunde hen inte säga hur mycket denna ökning skulle landa på. En kund som var där samtidigt berättade att det skulle landa på 8-12 %. Vilket låter jätte mycket i mina öron. sitter någon här inne på ytterligare info?
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Hej,

Jag besökte idag en klockaffär för att kolla på DJ 36 mm samt en Oyster Perpetual 39 mm. Butiksägaren berättade att en prisökning samt ytterligare en valutajustering förväntas komma efter Jan 2020. Dock kunde hen inte säga hur mycket denna ökning skulle landa på. En kund som var där samtidigt berättade att det skulle landa på 8-12 %. Vilket låter jätte mycket i mina öron. sitter någon här inne på ytterligare info?

Prisjustering - troligen likt alla andra år. Någon som vet - nix.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp