• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Vintage Rolex Rolex Submariner 16800 & Rolex Datejust 16014

JoakimS

Silver
2-Faktor
Pris
90000kr & 60000kr
Returpolicy
Enligt ö.k
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

IMG_8785.jpeg

IMG_8786.jpeg

Dessa två klockor trodde jag aldrig skulle lämna samlingen. Datejusten har jag haft i många år nu och subben är årsklocka för mig. Men efter noga överväganden är det dags att byta upp mot en Day-Date. Men dom kan också säljas separat.

Intressant byte: Endast Rolex Day-Date i bra skick på länk.

Rolex Submariner Date
Referens 16800. Från 1986. Jag har genomfört en omfattande helservice av denna och den är i ett välbevarat skick. Ytterst lätt polerad med alla skarpa former kvar vilket jag hoppas tydligt framgår på bilderna. Finns en liten nagg i safirglaset kl 8, inget som jag upplevt på handleden stör.
Här är en utförlig dokumentation på servicen:

Pris: 90.000kr

Bilder:
IMG_8797.jpeg

IMG_8792.jpeg

IMG_8793.jpeg
IMG_8794.jpeg
IMG_8795.jpeg
IMG_8796.jpeg
IMG_8783.jpeg

IMG_4410.jpeg

Rolex Datejust
Referens 16014 från 1985. Jag har helservat även denna 2023. Denna är opolerad men har sina skönhetsmärken. Inköpt på voys timeless som opolerad strax innan jag köpte den. Finns en lapp från butik som följer med. Perfekta kombon med sunburst silver tavla, vitguldsring och jubilee länk.

Pris: 60.000kr

Bilder:
IMG_8791.jpeg
IMG_8789.jpeg
IMG_8790.jpeg

IMG_8787.jpeg
IMG_8779.jpeg

IMG_6673.jpeg

Referenser sedan över 10år tillbaka:

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp