Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
DJ36?
Dessa fanns att köpa på plats hos AD. Dock inga andra roliga modeller.
Palmtavlan var 36, den blå 41. Jag inväntar själv en Explorer 40 så jag avstod. Bergströms.DJ36?
Vilken ÅF?
Vilken bergströms?Palmtavlan var 36, den blå 41. Jag inväntar själv en Explorer 40 så jag avstod. Bergströms.
GöteborgVilken bergströms?
Grymt, måste kommit in under veckan för när jag gick förbi i fredags förra veckan fanns bara några små dj med stenar på och annat ointressant. Kanske borde ta en sväng in och kolla hur min beställning går när de nu finns dj på hyllan.Göteborg
Det gör du rätt i! Min beställning är lagd i Malmö så jag bara turistade här uppe. Frågade om en sub med grön ring och hon trodde att jag fick vänta 3-4 årGrymt, måste kommit in under veckan för när jag gick förbi i fredags förra veckan fanns bara några små dj med stenar på och annat ointressant. Kanske borde ta en sväng in och kolla hur min beställning går när de nu finns dj på hyllan.
Å jävlar :O. Vad har du beställt då?Det gör du rätt i! Min beställning är lagd i Malmö så jag bara turistade här uppe. Frågade om en sub med grön ring och hon trodde att jag fick vänta 3-4 år
Beställde en Explorer 40mm i Malmö i juli förra året tyvärr 10-12 månaders väntan!Å jävlar :O. Vad har du beställt då?
Jag blev erbjuden att köpa den i Malmö, i slutet av augusti med tackade nej.Beställde en Explorer 40mm i Malmö i juli förra året tyvärr 10-12 månaders väntan!
Beror helt på vilken Sub GMT du erbjuds köpaHar stått på venteliste på en ny Rolex i 3 år. Har endelig fått en telefonsamtale fra AD om at en klokke er tilgjengelig for meg å kjøpe. Kan kjøpe en ny Rolex (Sub eller GMT) fra AD, men er Rolex en god investering?
Så - noen Rolexmodeller er ikke en investering? Crap. Da kjøper jeg en VC, AP eller FPJ i stedenfor. Takk for svar.Beror helt på vilken Sub GMT du erbjuds köpa
Hur länge hade du fått vänta då? Eller dem hade den direkt till dig?Jag blev erbjuden att köpa den i Malmö, i slutet av augusti med tackade nej.
Jag hade visat intresse för en annan model tidigare och dem bad mig komma in efter sommaren.Hur länge hade du fått vänta då? Eller dem hade den direkt till dig?
Jag har inte följt efter det där CPO programmet men är de där klockorna sådana som har kommit i byteRolex CPO utbud hos Bucherer i Köpenhamn. Tror att det fanns även en 216570 för 70 eller 80 DKK och en 126610LN för 100 DKK.
Göteborg? Malmö? Uppsala?Mycket trevligt besök på bergströms idag som hade flera rolex hemma i montrarna, passade på att prova en submariner twotone för att känna hur en sub sitter på armen.
Riktigt fint har det blivit nu när allt är färdigställt i hela butiken.
Göteborg.Göteborg? Malmö? Uppsala?
Instämmer med dig! Superfin butik. Fanns 41a datejust kvar?Göteborg.
Ja den finns kvar, palmtavlan också samt en del med stenar och sånt också. Fanns några daydate i en annan monter samt några andra modeller.Instämmer med dig! Superfin butik. Fanns 41a datejust kvar?
Var subben i två ton till försäljning?, vet dem har inne ganska nice grejer på bergströms men oftast bara för uppvisningJa den finns kvar, palmtavlan också samt en del med stenar och sånt också. Fanns några daydate i en annan monter samt några andra modeller.
Deep sea, bluesyn och halvguldsuben med svart tavla var i exhibition only montern men borde inte va så svåra att få köpa/beställa.Var subben i två ton till försäljning?, vet dem har inne ganska nice grejer på bergströms men oftast bara för uppvisning
Schyst får gå ner och kolla någon dag, när jag var där för någon vecka sedan hade dem bara ett bar daydates och lite dam modellerDeep sea, bluesyn och halvguldsuben med svart tavla var i exhibition only montern men borde inte va så svåra att få köpa/beställa.
Deep sea, bluesyn och halvguldsuben med svart tavla var i exhibition only montern men borde inte va så svåra att få köpa/beställa.
De är de koolaste ju.........bättre än proletärstålNej exakt allt som går på eller under list på gråmarknaden spelar ADn bara spel om de ens antyder att det är svårt att få. De vill ju gärna få kunden att de haft sån tur som får köpa tvåtonsklockan med diamanter
Jo men du vet dem får ta till alla knep i boken nu när det inte längre är 2 års väntetid på en datejust 36 på oyster längreNej exakt allt som går på eller under list på gråmarknaden spelar ADn bara spel om de ens antyder att det är svårt att få. De vill ju gärna få kunden att de haft sån tur som får köpa tvåtonsklockan med diamanter
De är de koolaste ju.........bättre än proletärstål