är ju ingen tvekan om att jag såklart önskar köpta direkt av AD, både med tanke på priset men också för "upplevelsen" Men som marknaden varit de sista året så har det i princip visat sig vara omöjligt för mig utan någon direkt relation/köphistorik. Så har blivit tvungen att se till andrahandsmarknaden som idag "värderar" klockan till runt 100k över listpris ja.
Jag tycker det är vansinne med 200k+ för en stålklocka eftersom jag mycket hellre köper TT eller guld om jag ändå ska lägga dom pengarna. Men om du värderar det högt är det rätt val! Men finns mycket annat skoj när man är där uppe och kikar så jag tycker definitivt man ska se sig om vad man får.
Hej !
Ska till Stockholm nu till våren och i köptagen på en Rolex, hos vilken av de tre AD är det störst möjlighet att de ha något hemma och prova ? Är intresserad av Explorer 36, Datejust 36 ell OP 36.
Nymans definitivt om du bara vill prova. Rob E om du vill kunna köpa något samma dag men beror lite på vad du är ute efter också. Jag hade gått in på alla tre och kollat läget. Skadar inte att fråga.