Klokt, när jag tänker efter...Om du ska bli så upprörd över varje hutlös annons runt om i hela världen kommer du att få en hjärtinfarkt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klokt, när jag tänker efter...Om du ska bli så upprörd över varje hutlös annons runt om i hela världen kommer du att få en hjärtinfarkt![]()
Haha lite OT men gissar att #3 har sin butik på drottninggatan?Letar också efter en 114060.
Fick svar från tre svenska ADs.
1. Runt sex månader
2. Runt 12 månader
3. 4-8 månader + handpenning
Aldrig handlat något från dem.
Vilken lista, är det kö på Rolex?Stått på lista sen 1998
Haha. Ja!Haha lite OT men gissar att #3 har sin butik på drottninggatan?
Vilken ref gäller detta? Antar att det är i Göteborg?Dagens uppdatering från Bergströms. GMT 2an ligger på ca 12 månader.
Jag blev erbjuden en svart GMT 2 från Bergström Göteborg efter ca 8 månaderVilken ref gäller detta? Antar att det är i Göteborg?
Det måste ju gälla 116710LN.Vilken ref gäller detta? Antar att det är i Göteborg?
Tänkte samma sak...Haha lite OT men gissar att #3 har sin butik på drottninggatan?
Läst igenom tråden?Har någon koll på hur det fungerar med kölistor och kötider ut i utlandet? Har exempelvis släktingar i Emiraterna och tänker att stål-rolex nog inte går lika bra som guld diton där nere.
Sökte i ämnet men hittar inte specifikt för emiraterna mer än följande;Läst igenom tråden?
Ett tips är att ringa dit och kolla om du vill veta väntetiderna. Kort sagt: det finns kölistor i vissa länder och de är olika långa beroende på land, och vem som frågar.Sökte i ämnet men hittar inte specifikt för emiraterna mer än följande;
"Varit i 4 rolex butiker i Dubai nu.
Vänte tid på nästan all sportrolex."
Då är det väl bara att göra som @galácticon skriver. Glöm inte att betala moms osv när du ska ta in grejerna i sverige baraSökte i ämnet men hittar inte specifikt för emiraterna mer än följande;
"Varit i 4 rolex butiker i Dubai nu.
Vänte tid på nästan all sportrolex."
Va i hlveteNoterar att vitguldspepsin med blå tavla numera börjar på 500k på C24. Marknaden är hetare än någonsin.
Uppskattar tipsen!Då är det väl bara att göra som @galácticon skriver. Glöm inte att betala moms osv när du ska ta in grejerna i sverige bara![]()
Gör det ändå! Du är den i Sverige som skulle passa bäst med en Skydweller, dessutom är du värd den.Är det ens någon ide att ställa sig i kö på en stålskydweller?
Gör det ändå! Du är den i Sverige som skulle passa bäst med en Skydweller, dessutom är du värd den.
Ställer mig i kö hos samtliga Rolex AD i Sverige, Italien och Grekland för stål daytona, hulk, batman och pepsi
Mycket fina klockor enligt mig!
Du har ju en hulk? (din bild).
Tack för ett gott skratt =)