M.B.
Basic
Har tänkt tanken. Platinum kanske är okej. Jag vet inte om jag vill gå tillbaka till Nymans Ur igen.
Finns en 116622 i SS/platina med blå urtavla hos Rob E. om den inte är såld sedan onsdag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har tänkt tanken. Platinum kanske är okej. Jag vet inte om jag vill gå tillbaka till Nymans Ur igen.
Tyvärr inte intressant då man kan torska pengar på den modellen.Finns en 116622 i SS/platina med blå urtavla hos Rob E. om den inte är såld sedan onsdag.
Vi klickade direkt.
Jag får inte ens vänta.Jag fick den stora äran att vänta på en Rolex en gång. Det enda tipset jag kan ge är att göra något annat under tiden som ni väntar, man kan exempelvis gå till jobbet eller varför inte läsa en bra bok![]()
eller titta på ett annat märke
Jag får inte ens vänta.
Det är såklart aldrig kul att bli nekad att få skriva upp sig på en väntelista, det enda jag kan säga är att vänta några månader och försök igen eller så söker du dig utomlands, alternativt så kanske du kan hitta ett annat märke som huserar hos en AD för Rolex för att påbörja någon form av relation.
Däremot om det inte finns något annat märke så kanske man får börja fundera om man ska betala premium eller vänta in nästa lågkonjunktur![]()
Menar du att du ska gå dit maskerad eller råna dem? Inget av det är en särskild klok idé.Enklare att dra på sig en exempelvis Ronald Reagan ansiktsmask så man får lite VIP-service i kassan.
Menar du att du ska gå dit maskerad eller råna dem? Inget av det är en särskild klok idé.
Jodå, vi hade kul dom första hundra sidorna.Antar att humorn inte är så stor här?
Enkelt. Kö på allt![]()
Du hänger ju tyvärr inte med i svängarnaDu har nog inte läst tråden? Det är inte kö på någon av dom heta modellerna. Om det hade varit kö är ju saken en fråga om tid. Så är ej fallet. En förstagångsköpare får aldrig köpa. Det går inte köa till sig en Daytona, Batman eller Pepsi exempelvis. Man kan vänta tills man dör. AD väljer vilka dom säljer till och kunder som spenderar, eller redan har spenderat, får förtur. AD söker långvariga kundrelationer och dom vill hitta kunder som inte säljer klockorna direkt. Hur mycket man måste spendera innan man får köpa beror på land och AD. Därför är det viktigt att tråden lever kvar. Folk måste få berätta sina erfarenheter osv. Alla som tror att svaret är enkelt och att tråden består av nonsens är oftast dom som själva spamar den med just nonsens.
Det stämmer inte riktigt längre, jag var hos nymans förra veckan för att titta på en 116508 med den gröna tavlan och fick till svar att det skulle ta ca ett år till jag skulle få den och jag beställde en och butikens tips var att jag skulle leta utomlands istället, så vissa modeller verkar glödheta även i ädelmetallÄdelmetall behöver du inte köa för så det är bara att beställa.
Den modellen borde man väl få minst 20% rabatt på eller?Tyvärr inte intressant då man kan torska pengar på den modellen.
Du hänger ju tyvärr inte med i svängarna
Tyvärr inte längre.Den modellen borde man väl få minst 20% rabatt på eller?
Du har nog inte läst tråden? Det är inte kö på någon av dom heta modellerna. Om det hade varit kö är ju saken en fråga om tid. Så är ej fallet. En förstagångsköpare får aldrig köpa. Det går inte köa till sig en Daytona, Batman eller Pepsi exempelvis. Man kan vänta tills man dör. AD väljer vilka dom säljer till och kunder som spenderar, eller redan har spenderat, får förtur. AD söker långvariga kundrelationer och dom vill hitta kunder som inte säljer klockorna direkt. Hur mycket man måste spendera innan man får köpa beror på land och AD. Därför är det viktigt att tråden lever kvar. Folk måste få berätta sina erfarenheter osv. Alla som tror att svaret är enkelt och att tråden består av nonsens är oftast dom som själva spamar den med just nonsens.
Märkligt, har svårt att se att det ska bli en populär modellTyvärr inte längre.
Vi måste ju diskutera vad som är bästa presenten till AD för att man ska få tjacka sig en stålrolle. En årsprenumeration fiji water kanske?Underhållande tråd. Kan verkligen se hur folk lägger upp strategier för hur de skall agera innan de går in till AD.
Ligger säkert sömnlösa dagen innan som barn inför julafton.
Ni, precis som jag, hamnar under kategorin: "De som inte hjälpte till när det var tuffa tider, men nu passar det"
Finns ingen anledning för dem att släppa en populär stålrolex till den kategorin.
När det finns de som anmält intresse sedan flera år tillbaka, de som köpt mycket innan och andra kontakter som är viktigare.
Så ni har 3 val:
- Börja hjälp dem med lite ädelmetalls modeller eller ett par hyllvärmare. Sen kan ni snacka.
- Ring runt till varenda AD i Europa och har ni tur så är någon på bra humör...
- Köp en till marknadspris, antingen här eller hos gråhandlare. Bara att öppna lädret.
Så, nu kan vi stänga tråden![]()
Nja, så originell är du inte. Det är nog ett tjugotal andra som hunnit före digUnderhållande tråd. Kan verkligen se hur folk lägger upp strategier för hur de skall agera innan de går in till AD.
Ligger säkert sömnlösa dagen innan som barn inför julafton.
Ni, precis som jag, hamnar under kategorin: "De som inte hjälpte till när det var tuffa tider, men nu passar det"
Finns ingen anledning för dem att släppa en populär stålrolex till den kategorin.
När det finns de som anmält intresse sedan flera år tillbaka, de som köpt mycket innan och andra kontakter som är viktigare.
Så ni har 3 val:
- Börja hjälp dem med lite ädelmetalls modeller eller ett par hyllvärmare. Sen kan ni snacka.
- Ring runt till varenda AD i Europa och har ni tur så är någon på bra humör...
- Köp en till marknadspris, antingen här eller hos gråhandlare. Bara att öppna lädret.
Så, nu kan vi stänga tråden![]()
Nja, så originell är du inte. Det är nog ett tjugotal andra som hunnit före dig![]()
Du listar tre val och verkar tycka att du kommer med något nytt. Det är ganska många som sagt samma sak, en hel del gånger.Va? Haha. Förstår inte kommentaren.
Citerade du fel? Annars får du gärna utveckla![]()
Jag går förbi kl 11.03, 14.37 och 17.59 varje dag (även söndagar men då öppnar de inte) och frågar om jag får köpa en Daytona. Tänker att de snart ger upp och ger mig en...Vore intressant att få vara en fluga på väggen hos Nymans en hel dag. Tänk hur många som kommer in och tror att just dem är utvalda.
Du listar tre val och verkar tycka att du kommer med något nytt. Det är ganska många som sagt samma sak, en hel del gånger.
Dina slutsatser, om vad jag menar, får stå för dig.
Men om vi skall vara sakliga så verkar föregående inlägg inte haft någon inverkan då folk fortsätter fråga hur de skall hamna på listan.
Så lite repetition var kanske inte helt fel?
Dina slutsatser, om vad jag menar, får stå för dig.
Men om vi skall vara sakliga så verkar föregående inlägg inte haft någon inverkan då folk fortsätter fråga hur de skall hamna på listan.
Så lite repetition var kanske inte helt fel?
Köp en milgauss. Jag får köpa vad jag vill hos ad nuKöat sen släpp i 5 olika butiker.. .. Måste jag köpa hyllvärmare först.... :'(