Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dyrare än C24. Woho
Ser avplastad ut, pass.
LuxuryWatches - "Hold my beer"Dyrare än C24. Woho
Om nu Rolex har dragit ner på leveranserna så undrar jag vad som är nästa steg i planen, för en plan utgår jag ifrån att det finns![]()
Försöker du vara rolig @Schildfat ? I så fall har du misslyckats.
Alla som bär Rolex är skojare!Försöker du vara rolig @Schildfat ? I så fall har du misslyckats.
Alla som bär Rolex är skojare!
Ett förtydligande:Hej!
Min tjej funderar på att sälja sin Datejust.
Den är ifrån 2006 och inköpt i Helsingborg.
Box och alla handlingar finns.
Jag är lite osäker på en sak och det gäller datumhjulet. Varannan siffra är röd och varannan svart. Det finns både Jubilee och oysterlänk till den. Senaste service är gjord 2015. Vad bör den vara värd?
Ett förtydligande:
Jag har dålig koll på det här med datumhjulet. Antar att det inte påverkar priset. I övrigt kan jag ju naturligtvis se vad en DJ säljes för generellt.
Mvh
Det är en date men det är okej vännenNu har jag läst killens inlägg. Han kollar ju inte vilka modeller som är heta. Han frågar om sin modell är het och vad han kan få. Det är ju en viss skillnadkillen har väl kommit över en ny No-date och vill sälja till rätt pris. Låter inte som värsta brottet i min bok.
Tack!![]()
Roulettedatum finns till de med asterisk, dvs svart, vit, blå stick dial och svart arab conc. Detta är 17-18-års katalog. Så din borde ha svarta datum men kan ha varit annorlunda förr.
Det går inte att hämta ut en klocka med plast numera.. De avplastas hos ADSer avplastad ut, pass.
Sätt sprätt på youtube-pengarna och köp dig en helguldare. Dags att ta steget nu.
Tänkte att jag ska uppdatera med ett inlägg snart då det tillkommit några nya klockor det senasteBilder?![]()
Kör du stort instagramkonto & youtubekanal samt visar upp dina klockor på nätet under (nästan) ditt riktiga namn i dessa tider?Tänkte att jag ska uppdatera med ett inlägg snart då det tillkommit några nya klockor det senaste![]()
Ingen minns en fegisKör du stort instagramkonto & youtubekanal samt visar upp dina klockor på nätet under (nästan) ditt riktiga namn i dessa tider?![]()