simmesimme
Basic
+1Håller med denna fetish med större klockor har spårat ur.
Trevligt med en ny kermit men låt dom för bövelen stanna kvar på 40mm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
+1Håller med denna fetish med större klockor har spårat ur.
Verkligen, jag går mot mindre och mindreHåller med denna fetish med större klockor har spårat ur.
Jo, det borde den vel ha. Om dom ikke började med Swiss Made redan i 99?Såg en 14060 från 1999 till salu här på forumet. Jag är långt från en expert på Rolex och därför ska denna fråga inte ses anklagande på något vis. Det är för att undertecknad ska lära sig.
Borde inte en 14060 från 1999 ha en swiss-only-tavla?
Den är galet dyr så antar att det rör sig om en lycksökare som köpt för att sälja.Jo, det borde den vel ha. Om dom ikke började med Swiss Made redan i 99?
Orimligt dyr er den iaf oavsett om den er orginal eller inte
Är det den som ser ut att vara opolerad men som definitivt ändå ser ut att vara polerad?Den är galet dyr så antar att det rör sig om en lycksökare som köpt för att sälja.
En s.k. "Italian unpolished"Är det den som ser ut att vara opolerad men som definitivt ändå ser ut att vara polerad?
"så nära opolerad man kan komma".En s.k. "Italian unpolished"
Jag tycker inte det här ser opolerat utÄr det den som ser ut att vara opolerad men som definitivt ändå ser ut att vara polerad?
Kronskyddet är ju helt förstört till exempel, tyvärr.Jag tycker inte det här ser opolerat ut
Väldigt flummig beskrivning om inte annat, vad innebär det ens?"så nära opolerad som man kan komma" betyder ju inte att den är opolerad
Slå en signal till de ADs vars länder du kommer besöka och hör dig för?Om man vill köpa en 116610LN från en AD, kan man göra detta utan att vara polare med nån? Kan man ställa sig på nån väntlista? Kommer resa en del under hösten och kommande våren så kommer vara i närheten av många ADs men har fått uppfattningen om att det är omöjligt att få tag på en SUB via AD?
In på Rolex.com och börja ring återförsäljare.Om man vill köpa en 116610LN från en AD, kan man göra detta utan att vara polare med nån? Kan man ställa sig på nån väntlista? Kommer resa en del under hösten och kommande våren så kommer vara i närheten av många ADs men har fått uppfattningen om att det är omöjligt att få tag på en SUB via AD?
Spontant inga bra destinationer för att fånga sportstål från AD. Checka på TRF så kan du få dagsfärska rapporter från många städer.Tack tack, jag får ta och göra så. I och med att det blir ett antal städer så kan man ju hoppas. Athen, Thessaloniki, Amsterdam, Frankfurt, Tokyo, Bangkok och kanske mer. Vissa större städer verkar ju ha rätt många ADs också men får ta och ringa dem allihopa då
Det bästa tipset är såklart att inte lägga någon tid på det där överhuvudtaget. Det är ett sjukt slöseri med tid och bidrar bara till en tramsig hype för att alla vill tjäna pengar.Tack tack, jag får ta och göra så. I och med att det blir ett antal städer så kan man ju hoppas. Athen, Thessaloniki, Amsterdam, Frankfurt, Tokyo, Bangkok och kanske mer. Vissa större städer verkar ju ha rätt många ADs också men får ta och ringa dem allihopa då
Intressant med så många resor planerade i höst och vår. Jag har hört nåt om nåt Kinavirus som tydligen har strulat till det för folk som vill resa.Om man vill köpa en 116610LN från en AD, kan man göra detta utan att vara polare med nån? Kan man ställa sig på nån väntlista? Kommer resa en del under hösten och kommande våren så kommer vara i närheten av många ADs men har fått uppfattningen om att det är omöjligt att få tag på en SUB via AD?
Jag tänker på när David Morse rollfigur i 12 Monkeys går till incheckningen och de läser upp hans destinationer. Det är såna tider vi lever i.Intressant med så många resor planerade i höst och vår. Jag har hört nåt om nåt Kinavirus som tydligen har strulat till det för folk som vill resa.
Finns hos alla återförsäljare. Sist jag köpte ett låg det på ca en femhunka men det var några år sedan så det skulle inte förvåna mig om de ligger runt runt en tusenlapp idag.Om man är sugen på att införskaffa sig ett sånt här spänne. Vet någon nån av butikerna i Stockholm som kan tänka sig ha dem och ungefärligt pris?
Tack på förhand
Om man är sugen på att införskaffa sig ett sånt här spänne. Vet någon nån av butikerna i Stockholm som kan tänka sig ha dem och ungefärligt pris?
Tack på förhand