Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och det är bra, för den nya OP är en sådan bäver med fantastiska tänder.Får erkänna att jag har tappat suget efter en ny OP med väntan och allt.
Stort tack för fint förtydligande - OCH tjusiga bilder!Här är en jämförelse av färgerna på båda på min hand.![]()
Besokte butiken Fredag eftermiddag. Da fanns inte en enda ny Rolex tillsalu.Hur länge fick du vänta?![]()
En gång i tiden, bortom sju berg, bortom sju floder, fanns det ett grönt hus i utkanten av skogen - en Rolex-butik ...Besokte butiken Fredag eftermiddag. Da fanns inte en enda ny Rolex tillsalu.
Very Very rare watches Sir..
Lordag morgon ringde de och erbjod denna.
Sa 18timmar kanske jag vantade pa ett ungefar.
Nytt rekord?
Fanns det klockor tillsalu for vemsomhelst i den butikenEn gång i tiden, bortom sju berg, bortom sju floder, fanns det ett grönt hus i utkanten av skogen - en Rolex-butik ...![]()
Kul i flera bemärkelser! GrattisFira in första helgen med mitt nya ur på armen samt nybliven pappa för en månad sen. Livet är kanonkunde inte komma mer passande!
![]()
Hej!
En av mina absoluta drömklockor är en Rolex explorer I i 36 mm och jag funderar på att köpa mig en när jag tar examen. Men jag behöver lite råd hur jag ska gå tillväga, Jag tar examen om 4 år, är det ens någon mening med att ställa sig i kö hos en AD (går det ens om man inte är en "känd" kund?) eller får man bara bita i det sura äpplet och hosta upp överpris på begagnatmarknaden?
Haha upp med bild på skönheten!! DJ verkar oftast finnas för direkt-försäljning. Blivit erbjuden några 2-3 gånger på Nymans och RobEOrkade inte vänta på Nyman då det blivit längre leveranstider, så drog in till RobE och hittade en skön DJ för direkt försäljning. Kan ni gissa vilken? Hon sa att kepsen ska matcha klockan![]()
Du menar kepsen va?Haha upp med bild på skönheten!!
Det var väldig snabb leverans. Vilken AD om man får fråga ?Så sjukt... när jag hämta ut min DJ i Dec-21 sa jag att min bror vill ha en likadan, igår fick jag sms att en exakt likadan DJ41 (blå urtavla, räfflad ring på jubilee) finns att hämta ut! Kanske börjar ordna upp sig med leveranser? Trodde inte de skulle lösa detta åt mig!
Bosatt i USA, så en lokal AD hos mig (Midwest).Det var väldig snabb leverans. Vilken AD om man får fråga ?
Jaha Nice ju! Man önska att AD här Sverige var också så snabba haha. Men antagligen beror väll på också vem man ärBosatt i USA, så en lokal AD hos mig (Midwest).
Ett litet spontanköp bara sådär!Haha Nymans är jobbiga, först sa de till mig 1år, nu 6mån senare säger de: ”Vi kalkylera fel, det kommer ta 1,5 till 3årfaktiskt det är som du säger, men det var i princip bara 36or, jag tog den sista 41an
tanken var först stål/vitguld men denna var för direktförsäljning så tänkte varför inte
Aldrig fel med ett litet spontantköpEtt litet spontanköp bara sådär!![]()
Kikade precis på den där i Zürich, den är grymt fin alltså. Grattis!Haha Nymans är jobbiga, först sa de till mig 1år, nu 6mån senare säger de: ”Vi kalkylera fel, det kommer ta 1,5 till 3årfaktiskt det är som du säger, men det var i princip bara 36or, jag tog den sista 41an
tanken var först stål/vitguld men denna var för direktförsäljning så tänkte varför inte
Ellerhur riktigt tung, ser mycket finare ut i verkligheten än på bild. Tack så mycket!Kikade precis på den där i Zürich, den är grymt fin alltså. Grattis!