K97
Basic
Den blåa färgen på pepsi ser nästan lila aktig ut, men en väldigt mörk lilaHär är en jämförelse av färgerna på båda på min hand.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den blåa färgen på pepsi ser nästan lila aktig ut, men en väldigt mörk lilaHär är en jämförelse av färgerna på båda på min hand.![]()
För den är lila. Beroende på belysningen är den antingen ljusare som på bilden i solen, eller väldigt mörk.Den blåa färgen på pepsi ser nästan lila aktig ut, men en väldigt mörk lila
Riktigt coolt att färgen skiftar i belysningen. Oavsett vilken färg den har, så är den en skönhetFör den är lila. Beroende på belysningen är den antingen ljusare som på bilden i solen, eller väldigt mörk.
Vilken klocka?Orkar inte vänta mer. Nu har jag stått på lista i fyra månader. Räcker inte det?![]()
Submariner - fått höra två år så rimligtvis får jag ju vänta ett tag till...Vilken klocka?![]()
Jobbigt.. jag kunde inte ens skriva upp mig på listan för en SubmarinerSubmariner - fått höra två år så rimligtvis får jag ju vänta ett tag till...![]()
För det första: ”köp säljaren och inte klockan”Tjena allihop!
Jag såg en annons på blocket på denna klocka, så jag bad personen om fler bilder. Jag är inte jätte duktig på att se om en Rolex är äkta eller ej, tänkte om ni kan hjälpa mig om det är okej?![]()
Allt verkar bra på dessa bilder. Jag kommer dock säga, som @Diskaren , att du bara köper från betrodda säljare/vänner. Frågan är, är du säker på den här säljaren?Tjena allihop!
Jag såg en annons på blocket på denna klocka, så jag bad personen om fler bilder. Jag är inte jätte duktig på att se om en Rolex är äkta eller ej, tänkte om ni kan hjälpa mig om det är okej?![]()
Tack för ditt svar.Allt verkar bra på dessa bilder. Jag kommer dock säga, som @Diskaren , att du bara köper från betrodda säljare/vänner. Frågan är, är du säker på den här säljaren?
Fluted?Jag har en DJ 36mm green palm med jubilee bracelet (ej använd) som jag kan tänka mig att sälja om du inte orkar vänta längre.
Nej tyvärr! Det är en slät bezel.Fluted?![]()
Otroligt läcker ändåNej tyvärr! Det är en slät bezel.![]()
Var nån stans?Kul - fick möjlighet att testa Sub vitguld idag
Fan - varför skapades ett behov som jag inte trodde fanns
Kul - fick möjlighet att testa Sub vitguld idag
Fan - varför skapades ett behov som jag inte trodde fanns
Den blå bezeln, är det samma nyans som på batman eller ”skrikigare” ?För att (inte) hjälpa dig på traven
![]()
![]()
(Inte min)
Den blå bezeln, är det samma nyans som på batman eller ”skrikigare” ?
Ar detta klockor som ligger framme?För att (inte) hjälpa dig på traven
![]()
![]()
(Inte min)
Ar detta klockor som ligger framme?
Dvs vemsomhelst kan handla.
Eller sadant som enbart tas fram till "Goda Kunder"?
Min bild är från ganska exakt ett år sedan och då fanns den i skylten. Men det har ju som bekant hänt en hel del sen dess och jag tror det är betydligt ovanligare idag.
Ligger framme hos vissa AD, men ej till salu. Trenden känns tydlig att nu även heta modeller kommer som visningsex. Krons hade ett GMT WG meteorite i skylten häromdagen och idag en BatmanDa hanger jag med.
Tack for svar och som du sager sommaren/hosten 2021 sa badade Sverige i Rolecklockor jmfrt med har.
Var ett tag sedan jag hade en Batman på, men tror subben har en starkare blå...vad fan jag menar med starkare vet jag knappt, men på något sätt mer djup men samtidigt mer klart lysande.Den blå bezeln, är det samma nyans som på batman eller ”skrikigare” ?
Sa samma trams som har medLigger framme hos vissa AD, men ej till salu. Trenden känns tydlig att nu även heta modeller kommer som visningsex. Krons hade ett GMT WG meteorite i skylten häromdagen och idag en Batman
Hur länge fick du vänta?Nagon ska ju vinna i Rolexlotteriet och tydligen var idag min lyckodag.
Fattar ingenting men att vara "Easy going goes a long way"![]()
Se inlägget innan han postade köpet.Hur länge fick du vänta?![]()