K97
Basic
Kul att se att det finns folk som har kvar sin Hulk, istället för att sälja den till stora summor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul att se att det finns folk som har kvar sin Hulk, istället för att sälja den till stora summor
Självklart. Underbart att de äntligen verkar falla lite i kurs. Hoppas de går ner till vettiga nivåer så att folk kan köpa om de vill ha, och att de dessutom vågar använda sina stålklockor som de är tänkta att användas.Kul att se att det finns folk som har kvar sin Hulk, istället för att sälja den till stora summor
Håller fullständigt med! Man vågar knappt röra sin klocka om man vet att man kan plussa 200k på den. Priserna är galna just nu. Absolut att Hulk och andra stålklockor är dyra, men de känns lite överdrivet att man ska behöva paya 350k +, istället för ex 250k. Men det är bara vad jag tyckerSjälvklart. Underbart att de äntligen verkar falla lite i kurs. Hoppas de går ner till vettiga nivåer så att folk kan köpa om de vill ha, och att de dessutom vågar använda sina stålklockor som de är tänkta att användas.
Även 250k är ju 150 mer än vad dessa är värda egentligen. Tycker jag iaf.Håller fullständigt med! Man vågar knappt röra sin klocka om man vet att man kan plussa 200k på den. Priserna är galna just nu. Absolut att Hulk och andra stålklockor är dyra, men de känns lite överdrivet att man ska behöva paya 350k +, istället för ex 250k. Men det är bara vad jag tycker
Stort grattis! Den är fin den där.Dagens nytillskott!
@KenKun
Bilden togs på vägen hem så jag såg inte plasten innan jag kollade på bilden. Den är självklart bortplockad nu
KoP o sälj, blocket, marknaden svämmar med osålda Rolex till ninjapriser, och räntorna ska upp, säger de. Verkligheten kommer förr eller senare ikapp, bara vänta.Även 250k är ju 150 mer än vad dessa är värda egentligen. Tycker jag iaf.
Den sunburst tavlan är underbar
Ja, 250 är ju absurt.Även 250k är ju 150 mer än vad dessa är värda egentligen. Tycker jag iaf.
Håller med dig 100%, men hellre 250k än 350k för en stål. Hade det vart guld okej men inte stål 185k hade vart perfektÄven 250k är ju 150 mer än vad dessa är värda egentligen. Tycker jag iaf.
Jag tyckte det var ok när en guldsub kostade 200 och en i stål knappt 100. Nu är verkligheten en annan, men vi får väl se hur det ser ut om ett par år. Kanske sansar det sig så att man kan börja flippa lite igen?Håller med dig 100%, men hellre 250k än 350k för en stål. Hade det vart guld okej men inte stål 185k hade vart perfekt
Bra att någon styr skutan i rätt riktning. Eller kanske flygplanet snarare med tanke på klockan (som för övrigt är bedårande)!Nu är vi ute och slirar i fel tråd igen. Kör därför än en gång en balansbild ur arkivet
Summa kardemumma, så håller jag med dig! Man får hoppas att marknaden blir normal. Men som du säger vi släpper det här, blev i fel tråd.Jag tyckte det var ok när en guldsub kostade 200 och en i stål knappt 100. Nu är verkligheten en annan, men vi får väl se hur det ser ut om ett par år. Kanske sansar det sig så att man kan börja flippa lite igen?
Jag har iaf ingen lust att köpa stålklockor för 250k eller guldklockor för 400k som kanske har tappat 50% på ett år. Eller gått upp lika mkt för den delen - gör man ens då?
Men detta borde vi kanske diskutera i spåkuletråden (som jag inte vill vara med i), så jag släpper detta nu.
Trevlig lördagkväll på er!
Förbannat så snygg den är i profil.114060,
JodåFörbannat så snygg den är i profil.
Sprang och bytte till 114060 här hemma också. Den har sin charm trots allt.
De kontakta mig och sa att klockan är äkta men att det satt ett "service glas" på. "The crystal is fixed" och en bild på den där datumet såg normalt ut.Det där ser fan inte bra ut, bra de plocka bort den. De får väl öppna upp klockan innan försäljning...
Ja.. tyckte allt kändes bra. Kollade på den med lup också..Jag vet inte om jag har missat något specifikt du har sett, men jag tycker det ser likadant ut? Dock är det väldigt skumt att personen väljer plocka bort klockan direkt, känns fel.
Men fick du vrida och känna på klockan? Tänker om du kollade hur det ser ut när klockan ändrar datum
Märke på denna watch roll? Riktigt fin och jag är ute efter nånting i svart eller grå utsida med orange insida..Hör har du två snabba innan ljuset blir för dåligt
Bästa GMTn by far.. skrev upp mig på nya efter rekommendation av min AD men tror jag ändrar till denna faktiskt hahaha. Skulle följt min magkänsla från början, god dammit!Nu är vi ute och slirar i fel tråd igen. Kör därför än en gång en balansbild ur arkivet
Jag fick svaret att de satt på en "service crystal" som de sen glömde att byta ut när den skickades tillbaka till butik...Jag reagerade mest på siffran 1 som ser ut att sakna seriferna?
Fast kanske ser cyklopet skumt ut också?
Jag har inte tittat så jättenoga.
Bästa GMTn by far.. skrev upp mig på nya efter rekommendation av min AD men tror jag ändrar till denna faktiskt hahaha. Skulle följt min magkänsla från början, god dammit!
Den är i från Combat Straps / AaronBespokeMärke på denna watch roll? Riktigt fin och jag är ute efter nånting i svart eller grå utsida med orange insida..