Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Posta en ny bild istället. Plasten sitter kvar på dennaJäklar va god denna är i solen.
Ha ha, den är ny för dagen Ja, de glömde plasta av ena bandhornet när jag tog ut den. Det har blivit kvar, har bara använt den ett par ggr, den har mest varit i bankfacket. Vid nästa tillfälle så ryker plastenPosta en ny bild istället. Plasten sitter kvar på denna
I slutet av dagen är det säkert värt detTestade denna idag, kändes som en sten på handleden
Till Salu eller Exhibition Only?Testade denna idag, kändes som en sten på handleden
Denna var hos gråhandlare för ynka 220k euroTill Salu eller Exhibition Only?
Detta är ju ännu ett tecken på att ingen har en daytona för att faktiskt använda den, sorglig utveckling på moderna Rolex som ska vara så kallade ”tool watches”.Posta en ny bild istället. Plasten sitter kvar på denna
Jag använder minaDetta är ju ännu ett tecken på att ingen har en daytona för att faktiskt använda den, sorglig utveckling på moderna Rolex som ska vara så kallade ”tool watches”.
Det säger alla, förutom i sin säljesannons för då har den bara legat i bankfacket.Jag använder mina
Det var rätt mysigt på Yasuragi i alla fallDet säger alla, förutom i sin säljesannons för då har den bara legat i bankfacket.
(obs läs med ironi, självklart finns de dem som faktiskt använder sina moderna sportrolex till vad de är byggda för men det är absolut ett undantag snarare än en majoritet.)
Helt fel jämfört med nyare iaf. Kan de ha ändrat datumskivan genom åren? Fast jag tror datumet ser likadant ut på både min 16610 och 116610. Ska kolla om en stund.Jag var ute på resande fot förra veckan, stack in skallen hos en Rolex AD som även sålde pre-owned och hittade denna hulk från 2011. Tyckte datumet så jävligt suspekt/skumt ut(?)... vad säger ni? Jag sa till och butiksmedarbetaren, hon tog ut en annan sub från 2011 för att jämföra- därefter plockade hon bort den direkt.
Då jag inte vill "outa" ADn har jag satt mina paint-skills på prov och suddat ut butikens namn. Vänliga ignorera detta magnifika arbete.
Det där ser fan inte bra ut, bra de plocka bort den. De får väl öppna upp klockan innan försäljning...Jag var ute på resande fot förra veckan, stack in skallen hos en Rolex AD som även sålde pre-owned och hittade denna hulk från 2011. Tyckte datumet så jävligt suspekt/skumt ut(?)... vad säger ni? Jag sa till och butiksmedarbetaren, hon tog ut en annan sub från 2011 för att jämföra- därefter plockade hon bort den direkt.
Då jag inte vill "outa" ADn har jag satt mina paint-skills på prov och suddat ut butikens namn. Vänliga ignorera detta magnifika arbete.
Du matcha badrocken väldigt fintDet var rätt mysigt på Yasuragi i alla fall
Jag vet inte om jag har missat något specifikt du har sett, men jag tycker det ser likadant ut? Dock är det väldigt skumt att personen väljer plocka bort klockan direkt, känns fel.Jag reagerade mest på siffran 1 som ser ut att sakna seriferna?
Fast kanske ser cyklopet skumt ut också?
Jag har inte tittat så jättenoga.
Jämför här:
116610
116600
16610
Vi använder våra klockor, så jag var aldrig oroligDagens nytillskott!
@KenKun
Bilden togs på vägen hem så jag såg inte plasten innan jag kollade på bilden. Den är självklart bortplockad nu
Riktigt bra!Dagens nytillskott!
@KenKun
Bilden togs på vägen hem så jag såg inte plasten innan jag kollade på bilden. Den är självklart bortplockad nu
Fan va kul och stort grattis!Dagens nytillskott!
@KenKun
Fan va kul och stort grattis!
Yacht Master är en modell som växer på mig för varje bild jag ser, så se till att bjuda på några till! På så sätt kan vi även få bevis att all plast är borta
Det ska jag nog kunna lösa
Jag har alltid gillat YM, men alltid kommit en annan klocka i vägen när jag har funderat på att köpa den. Ska bli kul att äntligen få testat den på riktigt
Hör har du två snabba innan ljuset blir för dåligtFan va kul och stort grattis!
Yacht Master är en modell som växer på mig för varje bild jag ser, så se till att bjuda på några till! På så sätt kan vi även få bevis att all plast är borta
Dunder-duo!Hör har du två snabba innan ljuset blir för dåligt