• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Idag har hon en gammal tvättad skjorta och en blå arbetskamrat.
20220525_144217-01.jpeg

Hej

Har en rolex klocka som jag skulle behöva en Värdering/äkthetsintyg på.

Har tidigare gjort detta på Bergströms i Malmö och Antikurmakaren. Då det inte går att göra det där längre behöver jag något nytt ställe.
Har ni något tips på bra ställe? gärna i Skåne.

Har fått tips på Kaplans i Stockholm, men föredrar om det finns något närmre där jag bor.

Tack på förhand

Mvh

Tja! Någon som vet var och om man kan få tag i ett stycke Oysterflex? Vill sätta på ny submariner.
Gar och gar....Kollat pa Chrono24?
Fran AF far du det inte om du inte ager en ref som har OF om jag minns ratt. Plus att jag tror inte det passar pa modeller som kommer med metallarmband o.v.v

Men nagon mer kunnig kan sakert reda ut det 100%

Sugen på ett gummi till min sub, 21mm mellan luggarna Tänker ett med vanligt spänne, dvs inte använda original clasp. Har hittat Everest och Rubber B.

Vad är era erfarenheter av dessa tillverkare? Har 17cm handled och vill inte gärna ha ett för långt strap.

Tillbaka
Topp