Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra!Äntligen kom solen fram. Jag önskar er en trevlig söndag!
Magiskt fin!Äntligen kom solen fram. Jag önskar er en trevlig söndag!
Lätt en av de 3 snyggaste Rolexmodellerna/färgkombinationerna!Magiskt fin!
Det samma till dig, och övriga i tråden!
Gar och gar....Kollat pa Chrono24?Tja! Någon som vet var och om man kan få tag i ett stycke Oysterflex? Vill sätta på ny submariner.
Har för mig att man bara får köpa från AD om man har en klocka med oysterflex (men är osäker). Ring AD och frågaTja! Någon som vet var och om man kan få tag i ett stycke Oysterflex? Vill sätta på ny submariner.
Tror det med, ska dit imorgon. Lets see!Efter att
Har för mig att man bara får köpa från AD om man har en klocka med oysterflex (men är osäker). Ring AD och fråga
Köpa begagnat är det alternativ du har om du inte äger en ref som har OF.Tja! Någon som vet var och om man kan få tag i ett stycke Oysterflex? Vill sätta på ny submariner.
Pepsi on a plane
Det duger ändå ganska gottI väntan på Jubilee-armbandet har jag på mig det jag har.
Du låter besvikenI väntan på Jubilee-armbandet har jag på mig det jag har.
Slappna av, jag har andra klockor också.Du låter besviken