Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såklart 42. Satt inget vidare på mig i mitt tycke.Explorer 41?
Imho är den tvärfet
Jävligt tuff!
Personligen tycker jag att det är ett av Rolex roligaste släpp på många år. Nu är jag kanske inte någon bra referenspunkt eftersom jag håller Explorern för en av de tråkigaste klockorna alla kategorier. Men skulle jag någonsin köpa en skulle det vara en TT.
Riktigt fin och en av få TTs som jag gillar.
Den passar din skjorta, kööör!
Otippad och rolig. Jag själv valde stålvarianten, som jag tycker är bättre. Stållänken är för bra.
Tycker den är ball och hoppas på en i helguld i framtiden, det hade varit riktigt konstigt och härligt. Tills dess håller jag mig till min stålexpy.
Så sjukt bra.Sitter på ett tåg.
En av de få TT som jag verkligen gillar. Go for it!
Ju mindre man är där och pillar desto bättre är det, i synnerhet när man har skruvad krona. Jag tycker du skall skaffa en winder.Har på senare tid lämnat OWG-träsket och har nu två rolex. Det är inte alltid jag varvar så ofta att gångreserven håller igång på den som ligger i lådan. Vad skulle ni säga är bäst för klockans hälsa, att jag går och skruvar upp den för att den ska ticka på och växla datum korrekt, eller att jag bara skruvar upp den när jag använder den? Båda har quickset för datum. Tack!
Skoj! Vad hände med DJ på oyster då?Haft den i 48 timmar ungefär och känslan blir bara bättre tycker jag!