Har kollat RubberB, Everest, Vanguard, Zeelande och alla de stora men utan framgång. Körde RubberB non-stop på en Tudor en par år så de har riktigt bra grejer, men de har sagt sedan månaden efter 126900 kom att de ska göra ett band men inget händerHar du kollat Rubber B? Det är det bästa jag hittat såhär långt. Letar också efter ett till min Submariner.
Det riktiga problemet kommer när man ska leta efter extra originalclasps att använda enbart på gummibandet. Lutar åt att jag måste köpa en helt ny länk för alla leverantörer är så jäkla snåla och inte ens kan slänga med ett par extra skruvar att montera på en extra clasp. Är även halvt omöjligt att hitta delarna om man vill göra en modifikation själv för att inte slita ojämnt på claspen som kom med ens originalarmband. Att köra med vanligt spännband tilltalar mig tyvärr inte estetiskt men då finns det många prisvärda alternativ.
Edit: Jag kanske faktiskt kör på Velobands istället. Vettigare priser än Rubber B och verkar ju se typ likadana ut. Samt 2 för 3 erbjudandet nu.