mario1971
Silver
Jag har också turen att ha båda armbanden (Oyster och Jubilee) till samma klocka.Same same, but different.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har också turen att ha båda armbanden (Oyster och Jubilee) till samma klocka.Same same, but different.
Jag har också turen att ha båda armbanden (Oyster och Jubilee) till samma klocka.
+1Allt är sämre för oss födda senare! Förlorare på bostadsmarknaden, insideraffärer får man inte göra längre och värst av allt får man inte ha två länkar på sin GMT!!!
Den var där nästan 3 månader.Härligt, hur länge var klockan inne på service
Mera guld!
16618, 116520 eller 116610LV?
Nej, hade ingen köphistorik alls när jag skrev upp mig - bara bra klick med säljaren tror jag. Men valde sen att göra ett köp på en CPO Yacht Master 2,5 år senare hos dem i våras istället för hos gråis i förhoppning om att det kanske kunde få upp en på listan lite. Vill tro att det fungerade eftersom de bad om bilder på att jag hade den kvar.Har du en gedigen köphistorik ifrån andra märken som gjorde att du kunde bli uppskriven på en ny GMT som första Rolex?
Grattis, fin som snus! Jubileen är top notch!Nej, hade ingen köphistorik alls när jag skrev upp mig - bara bra klick med säljaren tror jag. Men valde sen att göra ett köp på en CPO Yacht Master 2,5 år senare hos dem i våras istället för hos gråis i förhoppning om att det kanske kunde få upp en på listan lite. Vill tro att det fungerade eftersom de bad om bilder på att jag hade den kvar.
Och idag hämtades den ut!!
Mera guld!
Alltid mera guld
Ah! Den subben är riktigt clean. NiceGrattis, fin som snus! Jubileen är top notch!
Jag otroligt nöjd med min relativt nyinförskaffade 114060. Sitter mycket bekväm, glidelock är en dröm och håller tiden på sekunden sedan julas.
Men drömmer om en pepsi
Vi får se när det blir av ...
Potatis är väl gott ändå?Första bilden som inte är tagen med en potatis. Grattis Peller!
Tråksub
Nej, hade ingen köphistorik alls när jag skrev upp mig - bara bra klick med säljaren tror jag. Men valde sen att göra ett köp på en CPO Yacht Master 2,5 år senare hos dem i våras istället för hos gråis i förhoppning om att det kanske kunde få upp en på listan lite. Vill tro att det fungerade eftersom de bad om bilder på att jag hade den kvar.
Och idag hämtades den ut!!
Vilken är favoriten?Första bilden som inte är tagen med en potatis. Grattis Peller!
Tack! Ja kaffet var bra faktiskt! Jag kör ett vitt kvartal så någon skumpa blev det inte dessvärre. Får ta ett glas retrospektivt i AprilDet tror jag definitivt det gjorde! Riktigt kul! Grattis! Gott kaffe har du fått också men saknar champagne i bilden???
Guld alla dagar i veckan!
16618, 116520 eller 116610LV?
Sjukt fin denna!
Den får inte vara med I Potatis-tråden....Vilken är favoriten?