Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ruskigt snygg!!Hade en 16660 glossy tavla för 13 år sedan men känns som jag träffat rätt nu med den föregående versionen som har målade index.
![]()
Fantastisk ref. Älskar målade tavlor och coolare än sub.Hade en 16660 glossy tavla för 13 år sedan men känns som jag träffat rätt nu med den föregående versionen som har målade index.
![]()
Ja kombinationen matt tavla, ingen bubbla och safirglas är trevlig. Trippel-sexan med matt tavla är ovanlig, tror det sålts en eller två här på forumet sedan starten.Fantastisk ref. Älskar målade tavlor och coolare än sub.
Läckert med matt tavla!Hade en 16660 glossy tavla för 13 år sedan men känns som jag träffat rätt nu med den föregående versionen som har målade index.
![]()
Hej,
Jag ska köpa min första GMT-Master II och jag är lite osäker på poleringen som har gjorts. Enligt säljaren så har den polerats professionellt men mitt öga är otränat.
Ser ni något jag inte ser? Han har skrivit att klockan är "som ny"
Kan någon hjälpa mig ta ett beslut? Tänker framförallt just kronan på klockan och hur den har polerats.
Stort tack på förhand!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Håller med. Det ser faktiskt för jävligt ut om jag ska vara ärlig.![]()
Edit: Redigerar mig själv.
Kronan har jag ingen åsikt om men bandhornen är felaktigt borstade. All borstning ser för grov och för ojämn ut.
Trevligt! Vilken stad?Var iväg och kollade på lite klockor. Fanns en del kul
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Göteborg, en privat handlare / samlare.Trevligt! Vilken stad?
Jävlar, roligaste posten i den här tråden på länge. Kul att du delar!Var iväg och kollade på lite klockor. Fanns en del kul
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ska se till att fota de riktigt galna grejerna nästa gång! Kul att du uppskattar detJävlar, roligaste posten i den här tråden på länge. Kul att du delar!
Kul! Explorer dial 5513 är otroligGöteborg, en privat handlare / samlare.
Fanns en hel del grejer i hans samling som jag inte visste existerade. Submariner med gilt Explorer dial bland annat ( lånad bild, missade att fota )
![]()
Otrolig förstabild!Senaste tillskottet.
![]()
![]()