• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ju längre jag har den på mig, desto fler godsaker lägger jag märke till. Jag har börjat gilla den lilla jäveln. 😀
1000120109.jpg
Köpte du den utan att ens gilla den? 😅 Den är riktigt fin imo!

Köpte du den utan att ens gilla den? 😅 Den är riktigt fin imo!
Jag har haft några klockor som jag tyckte var coola, men som jag snabbt tröttnade på. Det var vad som hände med Sky-Dweller, som visade sig vara för stor för mig, 1908 Platinum, som inte uppfyllde mina förväntningar, Chopard LUC med grön urtavla eftersom den passade min handled som en tårta, och Grand Seiko SLGA 007 eftersom den var otroligt obekväm. Jag provade ett dussintal sådana klockor, men bestämde mig till slut för de som stod sig genom tiderna, är bekväma och fortfarande gör mig glad. Mitt enda misstag var att sälja min 116500LN Panda, ett misstag jag ångrar än idag.

Någon som graverat sin Rolex i Stockholm och har tips på vart man går? Luxury Watches? Försöker bli en OWG, men har en otrolig vana att göra mig av med mina grejer efter ett halvår… Tänker att gravering kan göra den ”min” 🤣

Jag har haft några klockor som jag tyckte var coola, men som jag snabbt tröttnade på. Det var vad som hände med Sky-Dweller, som visade sig vara för stor för mig, 1908 Platinum, som inte uppfyllde mina förväntningar, Chopard LUC med grön urtavla eftersom den passade min handled som en tårta, och Grand Seiko SLGA 007 eftersom den var otroligt obekväm. Jag provade ett dussintal sådana klockor, men bestämde mig till slut för de som stod sig genom tiderna, är bekväma och fortfarande gör mig glad. Mitt enda misstag var att sälja min 116500LN Panda, ett misstag jag ångrar än idag.
Fattar! Jag har också kommit till den insikten. Rolex klassiska pjäser är helt klart de som tilltalar mig mest.
Det var mer hur du utryckte dig och som än inte blivit klart för mig 😁
Köpte du LD:n utan att du gillade den, till en början?

Fattar! Jag har också kommit till den insikten. Rolex klassiska pjäser är helt klart de som tilltalar mig mest.
Det var mer hur du utryckte dig och som än inte blivit klart för mig 😁
Köpte du LD:n utan att du gillade den, till en början?
När jag tittade i katalogen på lanseringsdagen var jag inte imponerad av LD:s renderingar och första videor. I verkligheten gör den ett mycket bättre intryck, för att inte tala om dess komfort.
1000106217.jpg

Tillbaka
Topp