Vet ej om detta diskuterats tidigare i tråden, men skyddsfilmer (likt det man har på mobilskärmar) till klockor - vem köper det? Fick ett mejl idag från ABP Concept där de marknadsförde sina skyddsfilmer…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aldrig hört talas om det haha. Är det någon ny grej?Vet ej om detta diskuterats tidigare i tråden, men skyddsfilmer (likt det man har på mobilskärmar) till klockor - vem köper det? Fick ett mejl idag från ABP Concept där de marknadsförde sina skyddsfilmer…
![]()
Vet ej om detta diskuterats tidigare i tråden, men skyddsfilmer (likt det man har på mobilskärmar) till klockor - vem köper det? Fick ett mejl idag från ABP Concept där de marknadsförde sina skyddsfilmer…
![]()
Verkar som att de saluför skyddsfilmer till allehanda modeller. Både Rolex samt andra varumärken. Lär ju inte vara så fräscht efter ett tag, som dina bilder ovan visar…Folk som vill att deras klockor ska se ut så här
![]()
![]()
![]()
Folk som vill att deras klockor ska se ut så här
![]()
![]()
![]()
Folk som vill att deras klockor ska se ut så här
![]()
![]()
![]()
Om du lyckas supa bort din golfbag sa har jag en i reserv.Lite extra godis efter besök hos min AD idag
![]()
Kepsen kommer jag ha nytta av länge, golfbollarna är väl borta efter första 3 utslagen...![]()
Jag föredrar definitivt denna utsikt.Folk som vill att deras klockor ska se ut så här
![]()
![]()
![]()
Damma av den så kör vi en runda istället!Om du lyckas supa bort din golfbag sa har jag en i reserv.
Har samlat damm i garaget flera ar nu.
[Kom pa det nar jag ser Rolex anvander Titleist]
Golf..lika trakigt som Schack.
Nu fylls val min inbox av krankta schackspelande golfare som vill beklaga sig.....
Grattis!Om 18år tillhör inte klockan mig
![]()
Stort grattisOm 18år tillhör inte klockan mig
![]()
Stort grattis!Om 18år tillhör inte klockan mig
![]()
Grattis till bägge tillökningarna!Om 18år tillhör inte klockan mig
![]()
Grattis!!Om 18år tillhör inte klockan mig
![]()
Funderar man på att köpa sånt där så kan man väl låta den bara ligga längst in i kassaskåpet då.. Alltså att slå på klockan sånt där måste ju göra en människa tvärparanoid.Vet ej om detta diskuterats tidigare i tråden, men skyddsfilmer (likt det man har på mobilskärmar) till klockor - vem köper det? Fick ett mejl idag från ABP Concept där de marknadsförde sina skyddsfilmer…
![]()
UV-skydd - man vill ju inte slita ut lumen.Funderar man på att köpa sånt där så kan man väl låta den bara ligga längst in i kassaskåpet då.. Alltså att slå på klockan sånt där måste ju göra en människa tvärparanoid.
Skulle man ens våga ha klockan på sig utanför hemmet? Tänk om den får solljus på sig, eller plasten kanske skyddar mot det med..