Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror ingen harÄr det någon i gruppen som sitter på de nya Rolex modellerna med "bollar" och "pusselbitar"?
Fantastisk!!!Gillar OQ skarpt. Här är en ref 17000 tillverkad år 2000.
Det är ändbiten, som inte sitter ihop med länken, som inte lirar med stiften. Det är bara plåt så man kan trycka till den för bättre passform.En fråga om armbandsgap, eller vad det nu kallas. Jag har kollat lite på gamla Subs och gamla DJs. Är det här ett specifikt DJ-problem eller finns de även på Subs? Det borde även vara ett problem för Subs, men ringen sticker ju ut lite så det kanske inte syns lika tydligt?
Ok tack!Det är ändbiten, som inte sitter ihop med länken, som inte lirar med stiften. Det är bara plåt så man kan trycka till den för bättre passform.
Kan hända på samtliga äldre referenser utan solida ändlänkar.
3... 2... 1...
Utan tvekan rosa. Perfekt sommarklocka.Vilken färg skulle ni välja för en Rolex OP 36?
Jag gillar den gröna eller den blåa, så har lite dilemma att välja!
Är det någon i gruppen som sitter på de nya Rolex modellerna med "bollar" och "pusselbitar"?
Av de OP färgerna som finns kvar är den gröna oslagbar. Önskar att de släppt en lackad mörkblå igen.Kvällssolen makes it’s magic
Mina favoriter är Blå och GrönKvällssolen makes it’s magic
En sådan farfar hade säkert redan ett uppfräschat fodral och armband. Var utförde du tjänsten? Denna Daytona är vacker!16520 år 1990