Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt med en GT4! och Daytona såklart
Inte dåligt spottat med tanke på hur blurrig fokus det vart på varvtavlan du kan dina Porschar verkar det somHärligt med en GT4! och Daytona såklart![]()
Haha, Jag har själv en Cayman GTS 4.0 så tog det på varvräknaren som går till 8000rpmInte dåligt spottat med tanke på hur blurrig fokus det vart på varvtavlan du kan dina Porschar verkar det som![]()
NOS?Jag fick tag på 63600 jubilee till 16710 lagom till 17. mai här i Norge. Den var NOS från ca 2016 til mars i år och så kjøpte jag den för 18,5 lappar? Blev jag lite överivrig eller var det ett okey pris? Någon som vet vad som är going rate i Sverige?
![]()
![]()
Yup, den låg hos en urmakare som blev av med agenturen för ett par år sedan. Han jag köpte av idag hade varit i butiken tidigare i år och frågade av en tillfällighet.NOS?
Helt klart godtagbart pris
Yup, den låg hos en urmakare som blev av med agenturen för ett par år sedan. Han jag köpte av idag hade varit i butiken tidigare i år och frågade av en tillfällighet.
Vet du om de är svåra att få tag på?
Oj då - så pass… då får man vara extra försiktigNos är väl knepigare än att få en Daytona till listpris.
Oj då - så pass… då får man vara extra försiktigtack för svar!!
Har alltid fått lära mig att ROLEX på rehaut skall vara perfekt, eller snudd på, med minutmarkörerna. Denna är ju helt galet off?! Har jag fått det om bakfoten?
Om bakfoten men låt oss ta denna diskussionen ytterligare en gång.Har alltid fått lära mig att ROLEX på rehaut skall vara perfekt, eller snudd på, med minutmarkörerna. Denna är ju helt galet off?! Har jag fått det om bakfoten?
Har jag missuppfattat det så är det väl inget som behöver diskuteras.Om bakfoten men låt oss ta denna diskussionen ytterligare en gång.
100%, länken är fantastisk.Fantastisk! 19mm rivert
, i like very very much!
100%, länken är fantastisk.
![]()
![]()
Hör av dig när den är till salu ...
Har alltid fått lära mig att ROLEX på rehaut skall vara perfekt, eller snudd på, med minutmarkörerna. Denna är ju helt galet off?! Har jag fått det om bakfoten?
Rolex håller i en livstid av ärligt, dagligt användande. Klart att det är överpris på marknaden idag, men de är riktiga pansarvagnar.Väldigt vanligt att de sitter off, mkt som är off på Rolex om man granskar dem noga. Villket mångs fans dock hävdar att man ej ska. Snea datumcyklop, sekundvisare på ny daytona kronograf som ej stannar exakt kl 12 vid reset, index som sitter snett etc etc. Folk tror att precisionen och kvalitetskontrollen är bättre än vad den är. Rätt rappliga faktiskt. Också många som tror att Rolex stål är hårt och därmed ej känsligt för repor vilket det såklart är.
Rolex håller i en livstid av ärligt, dagligt användande. Klart att det är överpris på marknaden idag, men de är riktiga pansarvagnar.