Om tre fyra år?När tror vi 126710 får en uppgradering? Har väl sju år på nacken nu….

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om tre fyra år?När tror vi 126710 får en uppgradering? Har väl sju år på nacken nu….
Nej, de har olika bandbredd. 126610 har 21mm bandbredd. 126710 har 20mmKan jag vränga på länken från 126610LN på 126710BLRO?
Om tre fyra år?![]()
Eller PrippsBlå.Tror på en fanta gmt till 2030, orange & gul bezel. Blir hype och säljs 50% över list till bräkiga fanboys.![]()
Finns ju redan! Bra nick ändå, ska anamma detEller PrippsBlå.
Blå&Guld
![]()
uppdatering:Hej,
Tyvärr under fredagen blev min fina Rolex Datejust 16220 från 00 stulen när jag gymade på Sats NK under lunchen 29/08-25. La klocka i ett skåp och låst det, Men har ett av sats egna lås och har själv råkat låsa upp andras sats-lås med mina nycklar så förmodligen det som hänt. Så om ni ser den i någon annons någonstans hör gärna av er till mig.![]()
![]()
Fina gåvor!Hämtade äntligen ut en sub i helgen. Så nöjd! och fick en fin swiss armékniv i gåva från AD. Någon i tråden som vet om det är något nytt de börjat med?![]()
N
uppdatering:
Nu har polisen fått tag på klockan, snacka om sanslös tur! Ska dit och hämta ut den senare.
Jag fick liknande när jag hämtade utHämtade äntligen ut en sub i helgen. Så nöjd! och fick en fin swiss armékniv i gåva från AD. Någon i tråden som vet om det är något nytt de börjat med?![]()
Måndag blev plötsligt fredag, så att säga. skönt höra att det löste sig så smidigt. Du får dra hela historien när det passar!N
uppdatering:
Nu har polisen fått tag på klockan, snacka om sanslös tur! Ska dit och hämta ut den senare.
Verkligen bra sagt!Måndag blev plötsligt fredag, så att säga. skönt höra att det löste sig så smidigt. Du får dra hela historien när det passar!
Krispigt värre!
Riktigt fin!
Uppdatering:Verkligen bra sagt!
Återkommer när jag hämtat ut klockan!
Vet inte om detta är bästa tråden men testar att fråga här. Har en Day-Date där jag bytt tavla till en annan Rolex originaltavla (har också ursprungliga tavlan kvar) än vad den såldes med som det börjar bli dags att serva. Kommer det bli problem att lämna till Rolex pga det?
Det bör inte vara några konstigheter. Man har snarare läst om hur de behåller tavlan som byts ut vid tavelbyte.Vet inte om detta är bästa tråden men testar att fråga här. Har en Day-Date där jag bytt tavla till en annan Rolex originaltavla (har också ursprungliga tavlan kvar) än vad den såldes med som det börjar bli dags att serva. Kommer det bli problem att lämna till Rolex pga det?
Det bör inte vara några konstigheter. Man har snarare läst om hur de behåller tavlan som byts ut vid tavelbyte.
Hade själv valt svart. Sitter riktigt bra på dig. För man fråga om handledsstorlek?Testar denna i några veckor och får se ifall det skulle bli aktuellt att byta min Polar mot dennaVad tycker ni då det kommer till 16570:an, vit eller svart tavla?
![]()
Testar denna i några veckor och får se ifall det skulle bli aktuellt att byta min Polar mot dennaVad tycker ni då det kommer till 16570:an, vit eller svart tavla?
![]()
Gillar den vita. Den svarta blir för neutral i mitt tycke. Polar har tydlig karaktär.Testar denna i några veckor och får se ifall det skulle bli aktuellt att byta min Polar mot dennaVad tycker ni då det kommer till 16570:an, vit eller svart tavla?
![]()
Båda har sina styrkor, det tråkiga svaret är att just dessa lämpar sig väl för att ha en av varje.Testar denna i några veckor och får se ifall det skulle bli aktuellt att byta min Polar mot dennaVad tycker ni då det kommer till 16570:an, vit eller svart tavla?
Absolut får man fråga, knappa 18cm. Tycker exp2 i denna generation är den bäst sittande klockan för migHade själv valt svart. Sitter riktigt bra på dig. För man fråga om handledsstorlek?