• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

1000010543.jpg

Upplever att många annonser på GMT Master, Datejust mfl ligger uppe länge och prissänks flera gånger trots relativt bra pris jämfört med C24 och andra sajter. Har det allmänna intresset för Rolex avstannat lite eller är det bara att jag bevakat mer än vanligt på sistone?

Upplever att många annonser på GMT Master, Datejust mfl ligger uppe länge och prissänks flera gånger trots relativt bra pris jämfört med C24 och andra sajter. Har det allmänna intresset för Rolex avstannat lite eller är det bara att jag bevakat mer än vanligt på sistone?
Jag tror att folk generellt är försiktigare avseende i princip all sorts konsumtion. Detta då det har varit dåliga tider och oroligt ekonomiskt för många. Sverige befinner sig i en lågkonjunktur.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp