FlipSwede
Guld
Och du bör ha fått rabatt dessutom.....Var visst januari 2000 som jag köpte den enligt kvittot. 31 000 kostade den då.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och du bör ha fått rabatt dessutom.....Var visst januari 2000 som jag köpte den enligt kvittot. 31 000 kostade den då.
Grattis! Stilren och under radarn. Den senare modellen full med siffror är väl stökig, tycker jag.Första Rolexen! Air king ref 14000M från 2004, trevligt vintage i storleken tycker jag! Allt gött![]()
Alltid gillat! Starkt val!Sommar så gillar jag guld
![]()
Hej, snabb fråga till alla med Rolex.
Hur gör ni på utomlandsresor? Tar ni med er klockan, tar ni inte med något alls eller tar ni en billigare klocka?
Nyfiken då jag alltid valt att lämna min klocka hemma och tagit med något billigare varje gång jag åker någonstans, här hemma däremot bär jag den dagligen.
Nyfiken på höra era tankar kring det![]()
Mycket fin 5513
Tar med denHej, snabb fråga till alla med Rolex.
Hur gör ni på utomlandsresor? Tar ni med er klockan, tar ni inte med något alls eller tar ni en billigare klocka?
Nyfiken då jag alltid valt att lämna min klocka hemma och tagit med något billigare varje gång jag åker någonstans, här hemma däremot bär jag den dagligen.
Nyfiken på höra era tankar kring det![]()
Tack snälltMycket fin 5513![]()
TackarTack snälltdin nyförvärvade är läcker den med
